Gå til innhold

tampong i vodka

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så hvorfor tror du at du blir kvalm?

TS:

sånn beskrives alkoholintoleranse: Kroppen din kan ikke bryte ned alkohol inntatt når du er alkohol-intolerante. Tilstanden fører til en rekke symptomer avhengig av den enkelte, inkludert tett nese, mild rødme, flagrende av hjertet, hetetokter, hodepine og hypertensjon. Mange med astma vil oppleve astmaanfall eller merke en forverring av astma sine på grunn av sulfitt i alkohol. Hevelse i leppe eller tunge, hoste, besvimelse og brystsmerter kan være reaksjoner fra å drikke øl.

http://prgmea.com/13/2011/09/symptomer-pa-alkohol-intoleranse.html

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

TS:

sånn beskrives alkoholintoleranse: Kroppen din kan ikke bryte ned alkohol inntatt når du er alkohol-intolerante. Tilstanden fører til en rekke symptomer avhengig av den enkelte, inkludert tett nese, mild rødme, flagrende av hjertet, hetetokter, hodepine og hypertensjon. Mange med astma vil oppleve astmaanfall eller merke en forverring av astma sine på grunn av sulfitt i alkohol. Hevelse i leppe eller tunge, hoste, besvimelse og brystsmerter kan være reaksjoner fra å drikke øl.

http://prgmea.com/13/2011/09/symptomer-pa-alkohol-intoleranse.html

Jeg får ikke noen av reaksjonene der, men jeg blir kvalm og uvel av alkohol allikevel. Derfor drikker jeg nesten ingen ting, kanskje en øl eller et glass hvitvin. Hvorfor må du absolutt ha i deg noe du blir kvalm av?

Gjest badeand1
Skrevet

Jeg får ikke noen av reaksjonene der, men jeg blir kvalm og uvel av alkohol allikevel. Derfor drikker jeg nesten ingen ting, kanskje en øl eller et glass hvitvin. Hvorfor må du absolutt ha i deg noe du blir kvalm av?

For å bli full vel! Er så mojjo atte!

AnonymBruker
Skrevet

TS:

Pga sosial angst. Gjør de4t mye enklere for meg å snakke med folk, og slå meg løs når det er helg. Det er et deilig avbrekk fra angsten. Men ikke når jeg bare blir kvalm...

AnonymBruker
Skrevet

TS:

Pga sosial angst. Gjør de4t mye enklere for meg å snakke med folk, og slå meg løs når det er helg. Det er et deilig avbrekk fra angsten. Men ikke når jeg bare blir kvalm...

Da får du heller finne deg et annet middel.

AnonymBruker
Skrevet

Da får du heller finne deg et annet middel.

[/quo

TS:

Jo, tusen takk for tipset, du!

Skrevet

Jeg lærte i sin tid at man kunne ta den i rumpa. Jeg prøvde aldri, men hørte altså at man skulle bli full av det. Men blir du kvalm av alkohol, vil jeg tro du blir kvalm uansett hvordan du får det i deg. Jeg ville aldri puttet den i skjeden, da dreper du de bakteriene som skal være der, og det kan du komme til å angre veldig på.

• Liker 3
Gjest Applecore
Skrevet

Men, helt alvorlig ts:

Du er klar over at det å kaste opp er en måte for kroppen å beskytte seg på alkoholforgiftning på?

Når alkoholen går rett i blodet ditt, finnes det ingen måte kroppen kan si stopp når det blir for mye, så tampongtrikset kan være ganske farlig.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Men, helt alvorlig ts:

Du er klar over at det å kaste opp er en måte for kroppen å beskytte seg på alkoholforgiftning på?

Når alkoholen går rett i blodet ditt, finnes det ingen måte kroppen kan si stopp når det blir for mye, så tampongtrikset kan være ganske farlig.

TS:

Takk for et konstruktivt svar

Skrevet

Nøyaktig hva er det som gjør deg kvalm da? Er det smaken av alkohol? Eller er det følelsen av å være beruset (svimmelhet osv)? Hvis det er smaken burde du prøve å blande svakere drinker. Dersom du blir kvalm fordi du er for full bør du drikke mindre eller eventuelt over lengre tid.

Jeg blir også kvalm av alkohol i blant, for eksempel hvis jeg drikker øl (liker ikke smaken) eller om jeg drikker for mye. Jeg klarer allikevel fint å nyte alkohol og bli passe full uten å måtte ty til tamponger med vodka (som høres ut som en dårlig ide), så du burde heller prøve å eksprimentere med ulike alkoholtyper og mengde for å se om dette kan hjelpe på kvalmen din :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nøyaktig hva er det som gjør deg kvalm da? Er det smaken av alkohol? Eller er det følelsen av å være beruset (svimmelhet osv)? Hvis det er smaken burde du prøve å blande svakere drinker. Dersom du blir kvalm fordi du er for full bør du drikke mindre eller eventuelt over lengre tid.

Jeg blir også kvalm av alkohol i blant, for eksempel hvis jeg drikker øl (liker ikke smaken) eller om jeg drikker for mye. Jeg klarer allikevel fint å nyte alkohol og bli passe full uten å måtte ty til tamponger med vodka (som høres ut som en dårlig ide), så du burde heller prøve å eksprimentere med ulike alkoholtyper og mengde for å se om dette kan hjelpe på kvalmen din :)

TS:

Blir kvalm etter 2,3 glass av favorittdrinken min. Rekker jo ikke å bli full heller, for jeg orker ikke å drikke mer.

Skrevet

Dette bør absolutt ikke gjøres, og er ikke trygt...

Blir man kvalm av å drikke noe, tyder det på at kroppen ikke liker det. Hold deg unna eller drikk på vanlig måte.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er de som ruser seg med å ta sprit på en pampong og putte den i rumpa. Over tid så ender de opp med å få en pose på magen til avføring.

Så jeg tviler på at skjeden har så veldig godt av dette heller. I verstefall så ødelegger du hele ditt fremtidige sexliv.

Så dette er en veldig, veldig dum ting å gjøre.

• Liker 1
Skrevet

Når vi var små, fant vi en gang på å putte tannkrem oppi dåsesystemet. Dette var på en telttur. Kan si såpass at det svidde noe hinsides. Kan forestille meg at en "bacardi-pussy" må svi om mulig enda mer.. AU!! :skratte: Når ble det egentlig "ut"med en nice drink??

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når vi var små, fant vi en gang på å putte tannkrem oppi dåsesystemet. Dette var på en telttur. Kan si såpass at det svidde noe hinsides. Kan forestille meg at en "bacardi-pussy" må svi om mulig enda mer.. AU!! :skratte: Når ble det egentlig "ut"med en nice drink??

Les tråden.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva pleier du å drikke? Husk også at det er forskjell på å drikke litt for å bli litt mer avslapet og på å drikke mye for å bli full. Det siste er det helt vanlig at kroppen din protesterer mot, fo det er rett og slett ikke bra for oss.

Prøv å holde deg til en tørr hvitvin, og ikke drikk mer enn en halv flaske.

Skrevet

TS:

Sosial angst kan løses. Kontakt fastlegen din for henvisning til psykolog. Å drikke seg til mot er ikke løsningen.

• Liker 2
Skrevet

:O det må jo svi noe forferdelig??

Gjest Levitate
Skrevet

Røyk eller snus spriten i stedet. Svir ikke og er en smule effektivt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...