AnonymBruker Skrevet 9. mars 2012 #1 Skrevet 9. mars 2012 Aner ikke hvor jeg skulle poste dette, men..: Er det noen som har testet å dyppe en tampong i vodka, og så sette den inn i skjeden? Blir man virkelig full av det, og er det "trygt"? Leser mye forskjellig om det når jeg googler
Mynona Skrevet 9. mars 2012 #2 Skrevet 9. mars 2012 Nei det er farlig. Vodkan skal du drikke.. Eller.. du er ikke gammel nok til å drikke vodka! 7
Gjest Koala Lompa Skrevet 9. mars 2012 #3 Skrevet 9. mars 2012 Gud bedre,alt det rare folk gjør. Hva skjedde med det å blande seg en god drink? Denne responsen var vel ikke til hjelp i det hele tatt,beklager 7
challenger Skrevet 9. mars 2012 #4 Skrevet 9. mars 2012 Hørte i mine yngre dager at man skulle ta det under armhulene jeg Skjeden som er det nye altså! 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2012 #5 Skrevet 9. mars 2012 Dette trikset prøvde jeg og noen venninner når vi var unge og uvitende. Dette virker altså ikke! (Ikke prøv, det svir!)
Adalin Skrevet 9. mars 2012 #6 Skrevet 9. mars 2012 Har også hørt at man blir full av å ta en tampong dyppet i vodka i armhulen. Om det er sant vet jeg ikke. Hvorfor vil du prøve å ta en tampong dyppet i vodka i skjeden? 1
Gjest Herr Drue Skrevet 9. mars 2012 #7 Skrevet 9. mars 2012 Det er et gammelt tricks. Det er klart det funker. Det går rett gjennom skjedeveggen og i blodet. Men om det er noe bra for dåsa, vet jeg ikke. Rompa er forresten et enda "bedre" alternativ, hvis målet er å bli fort full. 3
Gjest BabyBlue Skrevet 9. mars 2012 #8 Skrevet 9. mars 2012 Var en som stappet det i ræva på en fest. Han ble så dårlig at han spydde, men så var det ganske sterkt i tillegg da. Don't do it xD
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2012 #10 Skrevet 9. mars 2012 TS har lest om å ha det i armhulen, men det virker visst ikke. tenkte på dette fordi jeg blir så kvalm av å drikke alkohol.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2012 #12 Skrevet 9. mars 2012 TS har lest om å ha det i armhulen, men det virker visst ikke. tenkte på dette fordi jeg blir så kvalm av å drikke alkohol. Har du tenkt på at det kan bety at du ikke tåler alkohol? 5
Sol79 Skrevet 9. mars 2012 #13 Skrevet 9. mars 2012 Hvordan mener du at du skal få en våt og myk tampong opp i skjeden egentlig? Vi prøvde bomullsdotter med sprit i armhulene i gamle glade dager, men det funker altså ikke. Jeg har derimot hørt at det fungerer å putte snus i dåsa. Kanskje du kan prøve det. NB! Helst ikke løssnus...
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2012 #14 Skrevet 9. mars 2012 Har du tenkt på at det kan bety at du ikke tåler alkohol? TS: Har lest om det, og vet at det ikke er det jeg har
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 9. mars 2012 #15 Skrevet 9. mars 2012 Skjeden har en ganske spesifikk bakterieflora, og jeg ville ikke satsa på å drepe all form for gode bakterier ved å stappe inn sprit. Ser for meg at dette kan føre til en tørr skjede som har større sjangse for å få sopp og andre ulumskheter. Og det MÅ jo svi. Og dessuten er drinker ganske gode. Tror ikke dette er noe å satse på, TS. 7
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2012 #16 Skrevet 9. mars 2012 TS: Har lest om det, og vet at det ikke er det jeg har Hva er det du ikke har? Blir du kvalm av noe så er det kroppen din som sier i fra om at dette vil den ikke ha! 2
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 9. mars 2012 #17 Skrevet 9. mars 2012 tenkte på dette fordi jeg blir så kvalm av å drikke alkohol. Vel, alkoholen går i blodet uavhengig av om du drikker den eller får den inn via skjedeveggen. Så du hadde nok blitt kvalm uansett. Kan det være du blir kvalm fordi du drikker for mye alkohol på for kort tidsrom? 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2012 #18 Skrevet 9. mars 2012 Kan du ikke bare stå på hodet og putte en trakt i musa og helle oppi litt vodka, da? 7
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2012 #19 Skrevet 9. mars 2012 Hva er det du ikke har? Blir du kvalm av noe så er det kroppen din som sier i fra om at dette vil den ikke ha! TS alkoholintoleranse
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2012 #20 Skrevet 9. mars 2012 TS alkoholintoleranse Så hvorfor tror du at du blir kvalm?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå