Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Russetiden nærmer seg, og derfor tenkte jeg å starte en tråd for ting folk skal/vil ha på russebuksene sine!

Selv har jeg ingen ideer for tiden.. Heldigvis har vi enda god tid på oss!

Videoannonse
Annonse
Gjest snoopy_93
Skrevet

Hvordan ha på da mener du?

Jeg skal ha strykemerker + navnet mitt.

Fikk russebuksa i dag og venninna mi har allerede skrevet bak på stumpen :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mente ting som f. eks. Askepott, Harry Potter eller noe, som kommer i tillegg til strykemerkene. Altså alt man kan ha på russebuksen. Pels, lenker, whatever floats your boat.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er KG-russ 2012!

Gi meg et pluss ditt jævla troll!

• Liker 2
Gjest snoopy_93
Skrevet

Jeg skal bare ha merker jeg.

Skrevet

Russebuksen min var såpass awesome at jeg ikke kommer til å dele triksene mine med dere yngre.

AnonymBruker
Skrevet

Det er mange år siden jeg var russ, så jeg innser at tidene og motene og tradisjonene kan ha forandra seg. Men jeg for min del hadde lite stasj på buksa i utgangspunktet, men den ble til gjengjeld tagga ned av folk som skrev med tusj o.l. i løpet av russetida. Det er jeg glad for i dag. Å se på russebuksa er som "a trip down memory lane", og jeg er kjempeglad for at jeg lot vennene mine fikk utfolde seg på buksa mi :P

Greit nok at den ser ut som et helvete, men likevel.

• Liker 1
Gjest snoopy_93
Skrevet

Det er mange år siden jeg var russ, så jeg innser at tidene og motene og tradisjonene kan ha forandra seg. Men jeg for min del hadde lite stasj på buksa i utgangspunktet, men den ble til gjengjeld tagga ned av folk som skrev med tusj o.l. i løpet av russetida. Det er jeg glad for i dag. Å se på russebuksa er som "a trip down memory lane", og jeg er kjempeglad for at jeg lot vennene mine fikk utfolde seg på buksa mi :P

Greit nok at den ser ut som et helvete, men likevel.

Det tenker jeg at jeg gjør også egentlig. Jeg synes bukser som er over "stempla" med merker fort kan bli litt stygge. :sjenert: Det blir rett og slett for mye.

Skrevet

Syns strykemerker er litt harry jeg... Minner meg om de der "replikk-klistremerkene" folk brukte å ha i album på 80-tallet, hvis du skjønner hva jeg mener :P

Jeg startet med helt plain russebukse. Da russetiden var over var den full av signaturer, inside jokes og peniser.

Skrevet

Jeg hadde litt merker og navnet mitt, også skrev folk på den underveis. Visste ikke at noe annet var vanlig..

Skrevet

Man kan kjøpe stoffmaling på f.eks. Panduro og male på ting som betyr/har betydd noe for en, som f.eks. tegneseriefigurer fra barndommen, flagg, tegneserier osv. Man kan også lage sine egne strykemerker ved å kjøpe strykeark på ClasOhlson. Om noen her skal det må dere kjøpe strykeark for mørke plagg og ikke for lyse plagg. Jeg kjøpte lyse og kunne da ikke bruke strykemerkene mine. Hadde tenkt å printe ut bilder av venner som polaroidbilder på arkene. Såg de kule ut? Så jævlig. Bare trist jeg hadde valgt feil farge på arkene - funket jo ikke på en rød bukse vettu! Man kan sette på sløyfer, perler, glitter... mye en kan gjøre.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde navnet mitt, noen få merker og Bærum i rompa. Russ 97 FTW!

Skrevet

Jeg hadde håndmerke på rumpa hehe. :rodmer: Det var søtt.

Gjest Rivera
Skrevet

Har ikke tenkt så mye på det enda, men det blir nok noen strykemerker, kallenavnet mitt (nedover langs det ene benet) i tillegg til at medruss kan skrive på buksen i løpet av russetiden :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...