Lulie4 Skrevet 9. mars 2012 #1 Skrevet 9. mars 2012 Jeg er ganske ny her, så vet ikke det har vært en lignende tråd før... Skriv også dyr og rase! Mine to Cocker spanieler heter Honey og Wilma Takk for svar!
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2012 #2 Skrevet 9. mars 2012 Vanlige huskatter. Mor heter Petra og hennes voksne barn Mika, Sonya og Frøken. Snart kommer det også ei Tispe, shelti, men hun har ikke fått navn ennå.
Gjest Doh Skrevet 9. mars 2012 #3 Skrevet 9. mars 2012 Har katt med det originale navnet Felix. Første mnd het han Lizzie 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2012 #4 Skrevet 9. mars 2012 Har hatt veldig mange katter i mitt liv, og uansett hvilket navn jeg ga dem endte vi bare opp med å kalle dem pus! Så nå har jeg to søte katter ved navn pus1 og pus2. 3
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2012 #5 Skrevet 9. mars 2012 Jeg har to finker som heter Sissel og Vix. En hettrotte som heter Brusa. Og en hund som heter Røkla.
Gjest badeand1 Skrevet 9. mars 2012 #6 Skrevet 9. mars 2012 Har hatt veldig mange katter i mitt liv, og uansett hvilket navn jeg ga dem endte vi bare opp med å kalle dem pus! Så nå har jeg to søte katter ved navn pus1 og pus2. Pusen og Pusto med andre ord. 4
Moscato Skrevet 9. mars 2012 #7 Skrevet 9. mars 2012 Har ein Border Collie ved namn Balder. Elles har vi to kattar i hus som heiter Cæsar og Lisja, og heime hjå mamma og dei bur kattane Ella, Max, Melis, Mercedes og Terkel. 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2012 #8 Skrevet 9. mars 2012 Har en skogskatt som heter PamPam, han så ut som en pompom da han var baby
_Tvillingjenta_ Skrevet 9. mars 2012 #9 Skrevet 9. mars 2012 Jeg har en border collie tispe som heter Enja, og to katter av ukjent rase som heter Panthera og Tjukken 1
FruN Skrevet 9. mars 2012 #10 Skrevet 9. mars 2012 Kattene heter Elizabeth (Lizzy) og Fanny, oppkalt etter to Jane Austen-karakterer. Nymfeparakitten heter Mischa, etter Mischa Barton. Kakarikien heter Diablo for det passer så godt til de røde og sorte øynene hans, og hodefjærene som ser flammelakkerte ut Undulaten heter Anakin, etter godeste Skywalker!
pinar Skrevet 9. mars 2012 #11 Skrevet 9. mars 2012 Pus heter i tilegg til hennes en million kallenavn, Sjakk. Som igjen er et kallenavn for Shakira (ikke mitt valg, og jeg liker det ikke..).
Myldre Skrevet 9. mars 2012 #14 Skrevet 9. mars 2012 (endret) Nero Min kjære hund på 6 mnd Gordon setter, Labrador, pointer,boarder collie og cocker spaniel . Endret 9. mars 2012 av Myldre
Gjest *dragoon* Skrevet 10. mars 2012 #16 Skrevet 10. mars 2012 *GRØSS* Ikke noe å grøsse over, han er verdens søteste ^^ 1
Miss Marble Skrevet 10. mars 2012 #18 Skrevet 10. mars 2012 Jeg har huskattene Pus og Brutus, og rasekattene Miss Marble, Janne, Herkules, Lady Stardust, og Perfect Sense. De siste fem med stamnavn først... Miss Marble er en bengal, og marble, derfor navnet (Og litt ordspill på Miss Marple da, siden jeg er glad i krim). Perfect Sense er en Maine Coon, samboerns katt, og har navnet fra hans favorittband Pink Floyd. Resten er Ocicat'er, Lady Stardust er fra David Bowiekullet vårt, mammaen Janne het egentlig Jan Garbarek, men skifta kjønn før jeg kjøpte henne, og Herkules er svenskeimport og fra oppdretterens "gudekull"...
Teqi Skrevet 10. mars 2012 #19 Skrevet 10. mars 2012 hunder: Hector, Boris, Lilla, Frida og Alfa. Neste blir Camilla, Pelle og Stina
bobbi Skrevet 10. mars 2012 #20 Skrevet 10. mars 2012 (endret) Swix og Hurley Endret 10. mars 2012 av bobbi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå