Gå til innhold

Navn på MM's baby


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

VG har idag tatt opp pinnen med navn på den nye babyen som kommer snart.

Blandt annet Inga. Tenker de ikke på den tittelen barnet etterhvert vil få?

Synes jeg ser diverse kreative overskrifter hos de tabloide delene av media: "DronnInga på ball" osv. Grøss.

VesleBråka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg synes de skulle blåst i tradisjonene og heller innført et helt nytt navn som ingen av de kongelige har hatt før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hva med de såkalte "barnevernsnavna"? Christel Nathaniliana eller Othilie Torsteina ? Det hadde jo blitt veldig bra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Ragnhild er for tidlig også, jeg. Tror det blir en Ingeborg. Ser ingen gutt. Hmmm... kan jeg ta feil? Jeg visste det ble en Maud sist gang, flere måneder før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusenfryd er Mette-Marit, nananananaaaana. Ikke rart du vet det, du har da vel sett på ultralyden..

Jordmoren og legen vet nok om det er jente eller gutt allerede, sikkert Håkon og MM også. Tenk på hvordan jordmor og lege blir frittet ut av barna sine og kona osv da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med Roy?

Eller Ingeborg Kinga (ja det er faktisk noen som heter det, aner ikke hvorfor)

Har mange gode forslag, i hvertfall mange forslag.

Håper dem velger noe som er litt gammalt.

Kittil er gammalt og fint for eksempel.

Men håper de styrer unna de navna som virker både fantasiløse og in for tida som Kristian, Kristine, Andreas, Anders, Andrea, Kristoffer +++

Og ikke minst Marius.

Det som kanskje kommer til å skje er vel at det navnet dem velger kommer til å bli populært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av alle ting så drømte jeg i natt at de fikk en jente som de kallte for Maud Elisabeth...

Jeg er egentlig overhode ikke interessert i kongefamilien, så jeg ble litt overrasket over at jeg drømte det.

Skjønner at det ikke vil bli en Maud da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men håper de styrer unna de navna som virker både fantasiløse og in for tida som Kristian' date=' Kristine, Andreas, Anders, Andrea, Kristoffer +++ [/quote']

Tviler sterkt på at det blir noe sånt noe, de velger sikkert et navn med tradisjon i den norske kongefamilien, siden det tross alt er den neste arvingen det er snakk om. Jeg har hele tiden gjettet Olav eller Ingeborg, jeg. Muuuligens Margrete. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste at svenO håpet på olav. Etter ham og gamlekongen.....

Har ikke egentlig noe formening om navn.....men kongelige har hatt mange rare sammensetninger. i alle fall utenfor dette landets grenser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tippa at det vert Olav viss gut. Jente? Hm. Ragnhild, Margrethe...?

Såg ein stad namna til dei danske prinsane - dei har jo 4-5 fornamn kvar jo! I Noreg har ein vel stort sett halde seg til to... (heldigvis).

Litt spanande er det jo, sjølv om eg ikkje er den som er mest engasjert og oppdatert på kongehuset...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

synes Sven Olav er genialt på den lille jeg..... :hoho:

eller Sonja -Iren.

Mette-Marit har virkelig bragt snåle navnetradisjoner i kongefamilien.

Hennes navn minner meg bare om en sirkusponnys navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen forslag: Nils-Krekar, Ugur-Eddie, Trond-merethe, Ove-baltazar (den første), Knut-Karl, Frans-Timothy, Rupert-Åge, Svenn-Glenn, Harry Arve, Glenn Judas, Bob Josef, Børre Bob, Trygve yngve eller rett og slett SvennO ..hehe Kong SvennO den første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Seleena

Heilt ærleg så er Roy det styggaste gutenamnet som "finst". Og vertfall på en konge. Jeg håper de velger et norsk namn....

Eg er overbesvist om at det blir ein gut.

Olav! (Sjølv om eg meinar at dei bør velge noko nytt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusenfryd er Mette-Marit, nananananaaaana. Ikke rart du vet det, du har da vel sett på ultralyden..

Har ikke sett noenting jeg - bare pleier å ha det følelsen. Har som regel rett, men det har hendt at jeg har tatt feil også... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...