AnonymBruker Skrevet 9. mars 2012 #1 Skrevet 9. mars 2012 Jeg er SÅÅÅÅÅÅÅÅ lei av å høre om de samme interessene OM og OM igjen!! Altid er det hest og dyr som opptar kvinnfolk!!!! Kom nettopp hjem fra nok en kjedlig hestedate. Gikk etter en halvtime. Enda en hest liksom. Jeg fatter ikke at dere gidder! Hestehobbyen er den minst orginale hobbyen dere kunne valgt dere og jeg blir seg lei av jentejenter! Hvordan noen finner dere interessante skjønner jeg F ikke. Også har vi dere "treningsjenter". Som tar to turer på SATS i uka med økter som passer inn i eldretrimmen og påstår at dere trener!!????!?! AT det går ann! Jeg er så lei av å møte rosa-jenter. Dere finns ikke interesante og dere er som 90% av alle andre jenter, hvor helvete er orignaliteten hen som gjør at man skal gidde å bruke tid på dere? hvor finner man normalt oppegående kvinnemennsker hen?? 9
Gjest Bobler Skrevet 9. mars 2012 #2 Skrevet 9. mars 2012 (endret) Hardt liv, skjønner jeg. Endret 9. mars 2012 av Bobler 22
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2012 #3 Skrevet 9. mars 2012 Du fremstår ikke akkurat som den mest oppegående selv heller. 46
Gjest MorAase Skrevet 9. mars 2012 #4 Skrevet 9. mars 2012 Hva med å slutte å gå utelukkende etter piker med bemidlede foreldre? 10
Gjest hestejente Skrevet 9. mars 2012 #5 Skrevet 9. mars 2012 OMG !! Hvis du dater hestejenter, er det mange ganger du ikke ser det på dem i det hele tatt eller hører et ord av hest. Jeg er selv konkurranse rytter og har egen hest, og når jeg datet min kjæreste nevnte jeg aldri ordet hest først (unntatt hvis han spurte). Og jeg snakker gjerne om skole, trening, og alt mulig annet. En hestejente trenger IKKE snakke om hest.. kan være DEG det er noe galt meg og ikke de andre! kan jo være de synes du var teit og gadd ikke bry seg om hva du ville snakke om.... 4
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2012 #6 Skrevet 9. mars 2012 OMG !! Hvis du dater hestejenter, er det mange ganger du ikke ser det på dem i det hele tatt eller hører et ord av hest. Jeg er selv konkurranse rytter og har egen hest, og når jeg datet min kjæreste nevnte jeg aldri ordet hest først (unntatt hvis han spurte). Og jeg snakker gjerne om skole, trening, og alt mulig annet. En hestejente trenger IKKE snakke om hest.. kan være DEG det er noe galt meg og ikke de andre! kan jo være de synes du var teit og gadd ikke bry seg om hva du ville snakke om.... :kjefte:
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2012 #7 Skrevet 9. mars 2012 Du fremstår ikke akkurat som den mest oppegående selv heller. Jeg er forbanna!! Tredje jenta på rad som holdt på med hest. Og jeg hater den hobbyn. Hestejenter oppfører seg nærmest forelska i hestene sine. HVOR BARNSLIG GÅR DET ANN Å BLI?? 2
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 9. mars 2012 #8 Skrevet 9. mars 2012 Jeg er forbanna!! Tredje jenta på rad som holdt på med hest. Og jeg hater den hobbyn. Hestejenter oppfører seg nærmest forelska i hestene sine. HVOR BARNSLIG GÅR DET ANN Å BLI?? Hvor er det du finner disse jentene da? På ridestevner? Kanskje du må rett og slett utvise horisonten din litt. 31
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2012 #9 Skrevet 9. mars 2012 Jeg er SÅÅÅÅÅÅÅÅ lei av å høre om de samme interessene OM og OM igjen!! Altid er det hest og dyr som opptar kvinnfolk!!!! Kom nettopp hjem fra nok en kjedlig hestedate. Gikk etter en halvtime. Enda en hest liksom. Jeg fatter ikke at dere gidder! Hestehobbyen er den minst orginale hobbyen dere kunne valgt dere og jeg blir seg lei av jentejenter! Hvordan noen finner dere interessante skjønner jeg F ikke. Hvorfor går du på date med bare hestejenter hvis du ikke gidder å høre om hest. Men du finner dem jo tydeligvis interessante nok siden du tydeligvis dater slike hele tiden. Og jentejenter? Vil du heller ha guttejenter? 10
Gjest Survival Skrevet 9. mars 2012 #10 Skrevet 9. mars 2012 Hva med å slutte å gå utelukkende etter piker med bemidlede foreldre? Er dette ironi? Hvis nei; Det er på ingen måte bare jenter med "bemidlede" foreldre som har og driver med hest. Til TS: Jeg skjønner godt du blir frustrert når du går på dater som ikke er interessante for deg. Jeg er ikke noen fan av hest selv, men liker andre dyr. Det betyr dermed ikke at jeg prater om hunder på date. Men hva er dine interesser da? Tror du at dine interesser som du prater om er interessante for jentene å høre på? Forresten bør du finne jenter med andre interesser enn hest da, hvis det irriterer deg. Det bør være fult mulig. Du kan jo gå på dater med jenter du vet at faktisk ikke liker eller driver med hest. 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2012 #11 Skrevet 9. mars 2012 Så slutt å ignorer dem da, oppegående damer. Jeg og flere av venninnene mine(og vi er neppe alene i verden) blir ignorert av menn om og om igjen til fordel for "rosajenter." Ikke at det må være noe negativt, men det finnes jo noe som heter for mye av det gode. Jeg er så lei av å høre menn sutre etter oppegående damer når de menn selv ikke er oppegående nok til å se dem når de har stått rett foran nesa deres i årevis! 15 1
-Jiinxs- Skrevet 9. mars 2012 #12 Skrevet 9. mars 2012 TS får finne seg en DUDE å date. Da går det i fotball antar eg, ikke for å generalisere for mye. 14
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2012 #13 Skrevet 9. mars 2012 Jeg lurer på hvor du finner alle disse hestejentene/rosajentene som kjeder deg, jeg. Tviler på at de er så ille, alle er ulike. Vi er mange med andre interesser. Kanskje vi ikke er av dem du ser to ganger på? Kanskje du ikke er interessant nok, heller. 3
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2012 #14 Skrevet 9. mars 2012 Jøss! Hvor finner du alle disse hestejentene? Jeg kjenner ingen som driver med hest? 7
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2012 #15 Skrevet 9. mars 2012 Og så har du de som har hund og som ukritisk snakker med alle andre som har hund, kun fordi de har hund... Og jenter som scrapper, eller strikker.. og jenter som liker barn.. og jenter som liker å lage mat.. Og menn som liker hunder, og som ukritisk snakker med alle andre som har hund, kun fordi de har hund. Og menn som liker fisking.. og menn som liker jakt. Eller golf... Og ikke minst menn som liker å lage mat, eller kvinner som liker å fiske.. Man kan fortsatt være et variert menneske, og være en god partner.. Det er bare noen ting som er litt mer kulturelt betinget enn andre... 7
El Chupacabra Skrevet 9. mars 2012 #16 Skrevet 9. mars 2012 Kjedelige hestejenter ja... Er det jenter som snakker om mekking av bil og scooterkjøring du lengter etter? Mange menn snur i døra når jentene faktisk har litt peiling på typiske mannfolkhobbyer. 4
Pawn Hearts Skrevet 9. mars 2012 #17 Skrevet 9. mars 2012 Holder du ut et par dater til, skjønner du kanskje at hest er mer erotisk enn fotball. For øvrig: Takk for morsomste tittel på tråd på lenge! (Og har aldri datet hestejenter selv; jeg synes hester er skumle.) 3
Gjest gjest Skrevet 9. mars 2012 #18 Skrevet 9. mars 2012 Jeg er SÅÅÅÅÅÅÅÅ lei av å høre om de samme interessene OM og OM igjen!! Alltid er det bil og teknologi som opptar mannfolk!!!! Enda en bil liksom. Jeg fatter ikke at dere gidder! bil og teknologihobbyen er den minst orginale hobbyen dere kunne valgt dere og jeg blir seg lei av guttegutter! Hvordan noen finner dere interessante skjønner jeg F ikke. Også har vi dere "fotballgutter". Som tar to turer på BANEN i uka med økter som passer inn i lilleputtlaget og påstår at dere trener!!????!?! AT det går ann! Jeg er så lei av å møte fotball-huer. Dere finns ikke interesante og dere er som 90% av alle andre gutter, hvor helvete er orignaliteten hen som gjør at man skal gidde å bruke tid på dere? hvor finner man normalt oppegående mannfolk hen?? Jeg er forbanna!! Tredje gutten på rad som holdt på med bil. Og jeg hater den hobbyn. bilgutter oppfører seg nærmest forelska i bilene sine. HVOR BARNSLIG GÅR DET ANN Å BLI?? Ser du selv hvor utrolig teit dette høres ut? hvis det er slik at du hater hest over alt på jord, bør du kanskje snakke litt med rosajenta (i steden for å bare stå å glo på henne eller hva du gjør) FØR du går på date med henne. Så finner du ut før du involverer deg med noen om de driver med hest eller ei, siden det er noe du vektlegger stort med en potensiell kjæreste, samboer, mor til dine barn, kone.. forøvrig er det ikke slik at alle som driver med hest er rosa-rosa (jeg hater rosa), har foreldre med massevis av penger, og eneste som er i deres tilnærmet tomme hode er lyden av vrinsk og hestehøver.. 24
Gjest SnowLeopard Skrevet 9. mars 2012 #19 Skrevet 9. mars 2012 (endret) Jeg driver med hest. Og har ikke bemidlede foreldre. Og snakker aldri om hesten min på date. Og ville aldri ha datet en som TS. Endret 12. mars 2012 av Kråkesaks 5
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2012 #20 Skrevet 9. mars 2012 Hehe. Du skal bare være glad du, at hestejentene faktisk går ut med deg. En hestejente som faktisk gidder å gå ut på date er en keeper. Går du ut med meg, så blir garantert hesten et tema. Sorry mate! 3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå