Gå til innhold

Hvitfarge som passer til møbler fra 60-tallet?

acna

Anbefalte innlegg

Hvilken hvitfarge passer til interiør fra 60/70-tallet?

Føler vi har fått det hjemmekoselig, og samtidig litt gjennomført med møblene vi har, men veggene er mørke og triste. Tips?

(Interiør i blått, grønt, oransje..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvilke av disse fargene er det mest av? Du kan jo velge en farge med et hint av den i seg? Ellers tror jeg de fleste hvitfarger vil passe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vettel

Ville valgt en hvitfarge med liten dæsj av gult i seg. Med mindre det er veldig mye direkte sol, for da kan det se skitten ut, ifølge "de som kan" dette.

Men så lenge det ikke er kritthvitt blir det nok bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cecilia L

Jeg ville valgt en helt, helt lys ren gråfarge. Det er en rolig og tidløs farge som kler de fleste hjem, og særlig i hjem hvor det er mye farve på interiør/tekstiler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er vanskelig å si hva man tror andre vil like, men noen vi kjenner har 60-tallsstil og har malt med fargen Letthet. Jeg synes de har det veldig fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanskelig å si hva man tror andre vil like, men noen vi kjenner har 60-tallsstil og har malt med fargen Letthet. Jeg synes de har det veldig fint!

Skal sjekke ut denne, lett å huske navnet også :)

Vil ikke grått bli litt kræsj mot teak-møbler? Eller?

Vi har solen rett inni stuen, så gulhvitt blir vel skittent.

Stuen har mest blått i interiøret, og møblene er teak og nøttebrunt(?). Vi har en pipe midt på ene veggen, ville dere malt den i samme farge som veggene?

Takk for svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Skal sjekke ut denne, lett å huske navnet også :)

Vil ikke grått bli litt kræsj mot teak-møbler? Eller?

Vi har solen rett inni stuen, så gulhvitt blir vel skittent.

Stuen har mest blått i interiøret, og møblene er teak og nøttebrunt(?). Vi har en pipe midt på ene veggen, ville dere malt den i samme farge som veggene?

Takk for svar:)

Det er litt gult i Jotun Letthet tror jeg, men de har også solen rett inn i stuen, og det ser ikke skittent ut synes jeg. Pipe ville jeg malt i samme farge som listene hvis de er av lysere hvitfarge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antikkhvit er en fin farge med noe gult i seg. (Vær obs på at enkelte leverandører har to forskjellige antikkhvit, velg den lyseste isåfall :jepp: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Helt hvitt selvføigelig. Eventuelt 0500 N og da selvfølgelig helt hvite dører/lister/vinduer i helt hvitt med høyere glansgrad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...