AnonymBruker Skrevet 9. mars 2012 #1 Skrevet 9. mars 2012 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=32405071 Jeg har sett mange tibber og tibbevalper... Noe flere som reagerer på dette? Flat snute på tibber? Se bildet som er i profil.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2012 #3 Skrevet 9. mars 2012 Hele rasestandarden Vi diskuterte dette i går, jeg og en venninde som har kennel med tibber. Den holder iallefall ikke rasestandard. For ett par uker siden fant vi valper som skulle være renraset men uten papirer. Venninden min kjenner eieren og VET at valpene er blanding. Sier noe om hvor lurt man kan bli når man kjøper valp fra uregistrert kull. 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2012 #4 Skrevet 9. mars 2012 Skjønn lita Tibbe jente det der. Eneste jeg reagerer på er at mor ikke har papirer... Ville kanskje spurt om hvorfor mor ikke er registrert hos avlsrådet hos NKK. (Det kan hun ikke være uten stamtavle) Er det kanskje fordi man ikke er helt sikre på at hun er renraset?? Og, hvis du da evt vil ha henne på utstilling, får du gjort det uten papirer på linjene bakover?? Ellers går det også an og høre med NKK om de har noen "anmerkninger" på oppdretter. Men utrooooolig skjønn lita jente da, Tibber har noen av de peneste øynene. Det er definitivt et valpe-Tibbe ansikt det der. Det vil endre seg litt etterhvert som hun vokser til osv.
Gjest Badabing Skrevet 9. mars 2012 #5 Skrevet 9. mars 2012 (endret) Det må være en blanding. Kan se ut som det er blanding med King Charles Spaniel? http://www.google.no/search?hl=en&client=safari&tbo=d&biw=768&bih=946&tbm=isch&sa=1&q=king+charles+spaniel+puppy&oq=king+charles+spaniel+puppy&aq=f&aqi=g5g-s2g-m3&aql=&gs_sm=3&gs_upl=6977l8874l0l9852l6l6l0l0l0l0l199l831l0.6l6l0 Endret 9. mars 2012 av Badabing
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå