AnonymBruker Skrevet 9. mars 2012 #1 Skrevet 9. mars 2012 Trener 6 dager i uka, og har pleid å ha ca -5000 kcal i uka, og en spisedag på lørdagen,slik at jeg har ca -3500 totalt. Vil ned 2 kg til,har allerede gått ned 5, 0.5 kg i uka. Problemet er at dette blir så vanedannede.. Jeg telle kcal hele tiden, og får vondt i magen hvis jeg må spise mye "dritt" en dag, som feks pizza i en bursdag. Jeg vet dette tankemønsteret er helt feil, derfor vil jeg ha noen gode råd slik at jeg kan drite i dette. Vil ikke opp de kg jeg har gått ned, men er redd jeg kanskje har ødelagt forbrenningen ? Håper og tror spisedagen har hjulpet meg litt med å ikke bli "gal", da jeg driter i hva jeg spiser denne dagen. Vil ha en fit, fin kropp (er på god vei), men vil også kunne kose meg litt, og å kunne spise det jeg vil om lørdagen. Jeg er bare så redd for å ikke nå resultatene mine til 1 april.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2012 #2 Skrevet 9. mars 2012 Hva skjer hvis du ikke når målet til 1. april? Mest sannsynlig går det fint! Jeg har også kommet inn i en litt dårlig vane hvor jeg bryr meg mer om trening enn hva jeg burde, og det går utover andre ting i livet mitt, og jeg må derfor si jeg forstår deg. Men min tankegang er også feil. Hvis motivasjonen blir for høy kan det ta overhånd, og det er ikke bra. Du må vel bare ta det litt gradvis. Spis det samme som ellers, men få inn en neve nøtter hver dag. En halv kilo i uken er mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå