linem Skrevet 13. januar 2004 #1 Skrevet 13. januar 2004 Min mann påstår at han sover, men jeg lurer på om det går an å gjøre seksuelle tilnærmelser i søvne. Han har ved flere anledninger befølt meg i skrittet. Er det noen om har opplevd noe tilsvarende.
la Flaca Skrevet 13. januar 2004 #3 Skrevet 13. januar 2004 Jo, når du spør... det første året vi var sammen var jeg så plaget av det at jeg nesten aldri fikk en hel natts søvn! Så ble jeg så vant til det at jeg sov like godt uansett hva han utsatte meg for. Da begynte han å våkne av det selv! Nå hender det ikke så ofte lenger, ihvertfall sover vi godt begge to...
Gjest GreenSky Skrevet 13. januar 2004 #4 Skrevet 13. januar 2004 Jeg har ikke opplevd det selv, men jeg husker å ha lest en artikkel i et eller annet blad en gang om at det var ganske vanlig.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 13. januar 2004 #5 Skrevet 13. januar 2004 Hvis Bjørnemannen og jeg kan beskrives som normale, så er det helt normalt. Bortsett fra at nå våkner vi ikke av det lenger.
blåveis Skrevet 13. januar 2004 #6 Skrevet 13. januar 2004 :o mulig vi er unormale altså.. men det der har jeg aldri opplevd..
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 13. januar 2004 #7 Skrevet 13. januar 2004 Det er normalt på samme måte som at det er normalt å ha lyst hår. Men det er også normalt å ha svart hår. Begge deler er normalt, men det betyr ikke at alle har det for det
Siam Skrevet 13. januar 2004 #8 Skrevet 13. januar 2004 Hi hi! Ja, det skjer innimellom! Spesielt når han har drukket. Det fører som regel ingen vei, for han er som regel veldig rett på sak, noe som ikke er like sjarmerende når man ligger og sover! Men vi ler av det dagen etter, da!
Gjest Tex Skrevet 13. januar 2004 #9 Skrevet 13. januar 2004 :o mulig vi er unormale altså.. men det der har jeg aldri opplevd.. Ikke jeg heller. Ikke med noen faktisk.....
Gjest Madam Felle Skrevet 13. januar 2004 #10 Skrevet 13. januar 2004 Ikke jeg heller. Ikke med noen faktisk..... Kanskje dere begge sover veldig godt. Nei da bare tuller om dere ikke forsto det.
Sandman Skrevet 13. januar 2004 #11 Skrevet 13. januar 2004 Denne type overgrep har jeg opplevd flere ganger.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 13. januar 2004 #12 Skrevet 13. januar 2004 *klapper Sandman på hodet* Stakkar...
Rannva Skrevet 13. januar 2004 #13 Skrevet 13. januar 2004 Ikke jeg heller. Ikke med noen faktisk..... Ikke jeg heller. Han kommer noen ganger krypende og legger armene rundt meg, men har aldri tafset.
chimp Skrevet 13. januar 2004 #14 Skrevet 13. januar 2004 Denne type overgrep har jeg opplevd flere ganger. Tenker vi kaller en spade for en kødd....et begrep som ikke utelukkende begrenser seg til grep fra oven….et skikkelig balletak/undergrep kan være vel så effektivt!
Sandman Skrevet 13. januar 2004 #15 Skrevet 13. januar 2004 Tenker vi kaller en spade for en kødd....et begrep som ikke utelukkende begrenser seg til grep fra oven….et skikkelig balletak/undergrep kan være vel så effektivt! ...det du sier her, henger ikke på grep, chimp...
Gjest Tex Skrevet 13. januar 2004 #16 Skrevet 13. januar 2004 -men mye rart har vel blitt hengende fast på deg, sandman....
Gjest GreenSky Skrevet 13. januar 2004 #17 Skrevet 13. januar 2004 Min mann påstår at han sover' date=' men jeg lurer på om det går an å gjøre seksuelle tilnærmelser i søvne. Han har ved flere anledninger befølt meg i skrittet. Er det noen om har opplevd noe tilsvarende.[/quote'] Hm! Kom til å tenke... Jeg lurer litt på hvordan jeg ville reagert jeg, hvis jeg opplevde det. Jeg tror jeg muligens ville blitt sur. For det første hater jeg å bli vekket fra min søte nattesøvn! :x For det andre er det ikke noe særlig å bli befølt i skrittet sånn helt uten videre. (jo'a, det kommer jo ann på, seff) Kanskje ville det også være vondt, hvis han ikke har styring. Så lenge fyren gjør det i søvne er det jo ikke hans feil. Likevel tror jeg jeg ville blitt irritert, hadde det gått utover nattesøvnen min.
Pusekatt Skrevet 13. januar 2004 #18 Skrevet 13. januar 2004 Dette er også en grunn til at jeg anser det å sove sammen som en intim greie
Gjest Anonymous Skrevet 13. januar 2004 #19 Skrevet 13. januar 2004 Pøh, de bare later som de sover................Har vel drømt om andre kvinner.................. lettlurte dere........
rosett Skrevet 13. januar 2004 #20 Skrevet 13. januar 2004 Kan ikke si jeg har opplevd det gitt. Ingen som har gjort det på seg sjøl i søvne heller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå