AnonymBruker Skrevet 9. mars 2012 #1 Skrevet 9. mars 2012 I dag ble jeg gjort oppmerksom på at jeg ble nevnt i en diskusjon som jeg ikke deltok i. Kommentaren, som var myntet på min sønn var noe ala "ikke rart du er slik, med ei mor som kalte deg..(navnet hans)..." Jeg klaget på det og sendte fyren en mld der jeg ba han fjerne kommentaren da jeg ikke var en del av diskusjonen. Hva skjer nå? Og hva gjør jeg om han ikke fjerner dette?
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2012 #2 Skrevet 9. mars 2012 I dag ble jeg gjort oppmerksom på at jeg ble nevnt i en diskusjon som jeg ikke deltok i. Kommentaren, som var myntet på min sønn var noe ala "ikke rart du er slik, med ei mor som kalte deg..(navnet hans)..." Jeg klaget på det og sendte fyren en mld der jeg ba han fjerne kommentaren da jeg ikke var en del av diskusjonen. Hva skjer nå? Og hva gjør jeg om han ikke fjerner dette? Glemte visst å nevne at dettte skjedde på FB.
Pialill Skrevet 9. mars 2012 #4 Skrevet 9. mars 2012 Burde vel være så enkelt som å rapportere det og begrunne hvorfor du vil ha det fjernet. Selv om det burde holde å gi beskjed til vedkommende det gjelder
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2012 #6 Skrevet 9. mars 2012 Vanskelig å si noe om det når du ikke forteller hvor diskusjonen foregikk. De ansvarlige har vel retningslinjer for slikt tenker jeg, på samme måte som du kan rapportere et innlegg her på KG. Så er det jo opp til hva de ansvarlige velger å gjøre, det er ikke sikkert de ser på det som så alvorlig at de gidder gjøre noe.
Gjest Madelene1 Skrevet 9. mars 2012 #7 Skrevet 9. mars 2012 Du må sende mail til slettmeg.no Eller er det hjelpmeg.no? Uansett, tror ikke at facebook kommer til å hjelpe deg med denne saken, det er større kjangse at slettmeg (hjelpmeg).no vil hjelpe med dette.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2012 #8 Skrevet 9. mars 2012 Diskusjonen var opprinnelig av politisk art. Min sønn svarte på innlegget og hadde meninger som ikke passet to av de andre som diskuterte. De 2 ble mer og mer usaklig og til slutt kom den ene debattanten med dette utsagnet om meg. Jeg trykket på kommentaren til denne fyren og så kom det et vindu der jeg kunne hake av om jeg ville rapportere det som spam eller misbruk. Jeg valgte misbruk. Så kom det opp om jeg ville sende en mld til denne fyren der jeg ba om at han skulle fjerne kommentaren som omhandlet meg. Ble dette sendt både til fyren og FB?
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2012 #9 Skrevet 9. mars 2012 Kommentaren: "La oss alle bare ignorere den hjerteskjærende idiotien til ****, det er tross alt en grunn til at moren hans kalte ham ****." Vanligvis ville jeg ikke brydd meg, men dette var skrevet av en voksen mann som i tillegg er sjef i et firma. Har ikke lyst til å la det passere ubemerket hen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå