Gjest Adessón Skrevet 13. januar 2004 #1 Skrevet 13. januar 2004 Kjøpte noen småkaker i dag som var veldig gode. De heter Cinnamon og sultana cookies (Orgran) De er uten: hvete, gluten, laktose, rørsukker, egg og gjær. De smaker som chocolate chip cookies, bare med litt kanelsmak. Kjøpte dem på Meny (står i den vanlige småkakehyllen).
jordbær Skrevet 13. januar 2004 #2 Skrevet 13. januar 2004 Hvordan er dem egentlig lagd?` Høres fryktelig.. kunstig ut..
Gjest Adessón Skrevet 13. januar 2004 #3 Skrevet 13. januar 2004 De er nok ikke kunstig. De inneholder ingen tilsetningsstoffer. Merket er helorganisk. Ingrediensene er malt opp og "bakt" slik som melet i vanlige kaker er oppmalt korn. Jeg er en vegetarisk helsefanatiker og passer på at produktene jeg spiser ikke inneholder kunstige ingredienser (søtningsstoffer, preservativer, osv.)
MarianneE Skrevet 4. februar 2004 #4 Skrevet 4. februar 2004 Takk for tipset! De skal jeg se etter neste gang jeg handler! (Har glutenallergi, så slike tips blir jeg glad for)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå