Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har vi bestemt oss for å få barn. Er også nyforlovet :) Jeg sluttet med ppillen mercilon på mandag, og fikk første menstruasjon i dag, så syklusen er vanlig helt fra starten. Det er vel et godt tegn? Vi har jobbet med saken hele uken, haha, men vi får nå se hva som skjer. Spennende tid i møte.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er forøvrig 22 år, og var hos legen i stad og sjekket at alt er i orden, og det var det :)

Skrevet

Så spennende! Ønsker dere masse lykke til med prøvingen, krysser fingrene for dere! Er veldig spennende å følge med på hvordan det går, så hold oss gjerne oppdatert :)

Og gratulerer så mye med forlovelsen forresten! Det må være kjempestas! :)

:klemmer:

Skrevet

Takk for det :) Skal oppdatere, godt å ha et sted å få ut frustrasjonen :P Kjempestas å være forlovet. Livet har startet tidlig, men jeg er helt ærlig glad for å bli ung mor i et stabilt forhold :)

Skrevet

Livet har startet tidlig, men jeg er helt ærlig glad for å bli ung mor i et stabilt forhold :)

Samme her ;) Jeg gleder meg også veldig til å bli ung mamma. Jeg er riktignok ikke gravid enda, men driver å venter på tante rød.. Den er fem dager forsinket, men jeg får fortsatt negative tester, kjedelig! :snurt:

Har dere fortalt noen at dere prøver eller holder dere det hemmlig inntil spiren sitter? :)

Skrevet

Jeg har fortalt det til min bestemor (trengte råd om når/hvordan jeg skulle si det til foreldrene mine) og bestevenninnen min. Hva med deg? :)

Skrevet

Om du gikk på p-piller med pillefriuke så får man vel uansett pillemensen som vanlig. siden kroppen ikke vet forskjell på om du har sluttet eller har den pillefrie uken. Jeg fikk også mensen som jeg skulle rett etter det siste brettet, slik man får til vanlig. så tok det 50 dager før min neste mens kom. kjempe flott om du er i rute med en gang da=)

• Liker 2
Skrevet

Hmm. Våknet med veeeldig ømme bryster i dag. Det har jeg aldri hatt før. Tok en siste fyllekule igår, kanskje ikke så smart allikevel. Mystisk.

Skrevet (endret)

Var nok ikke noe farlig med en siste fyllekule igår i det heletatt!

Så det går helt fint :klemmer:

Endret av Sissa
Skrevet

Innbilsk ;) Men fyy for noen menssmerter jeg har hatt. Hadde helt glemt hvor jævlig det var.

Skrevet

Da ser det ut til at tante rød har forlatt meg for denne gang. Takk gud. Uten ppiller er menssmertene nesten uutholdelige. Spennende prøvetid i vente :)

Skrevet

Det her.... er pokker meg frustrerende.

• 2 uker senere...
Skrevet

Velvel. Jeg sliter med ømme, såre og stive brystvorter. De er stive 24/7, og det har jeg aldri opplevd før. Kan det ha skjedd noe nå? Eggeløsning startet for en uke siden ca, og nå har jeg altså dette symptomet eller hva jeg skal kalle det.

Skrevet

Lykke til!

Håper spiren sitter :jepp:

Skrevet

Spennende :))) masse lykke til!:)

Skrevet

Spennende :))) masse lykke til!:)

Skrevet

Ivrig som jeg er tok jeg en test i dag, hehe. Bare een dag etter eggeløsning, så den var selvfølgelig negativ. Håper virkelig TR holder seg unna neste uke :D

Skrevet

Lykke til med prøvingen! :klemmer: Håper dere lykkes raskt!

AnonymBruker
Skrevet

Håper du forsetter og oppdater her, kjekt å følge med :D Ei i samme båt :D

Skrevet

Skal fortsette å oppdatere, selv om ting går litt sakte :) Tror der med brystene kan være en reaksjon på ppilleslutt. Flere som har opplevd det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...