AnonymBruker Skrevet 8. mars 2012 #1 Skrevet 8. mars 2012 Jeg har aldri kjøpt klær på nett før, men nå trenger jeg å bytte ut garderoben litt, både med basisklær (singleter, cardigans o.l) og noe helt nytt. Er litt lei av butikkene her i byen (Bergen), så tenkte jeg kunne teste ut nettbutikkene litt. Håper noen kan anbefale noen butikker. Gjerne som oppfyller det følgende: - Passer for dame med klassisk stil i slutten av 20-årene - Helst med utfyllende størrelse-guide (slik at jeg kan ta mål av meg selv og se om det passer) - Ikke altfor dyrt, men trenger heller ikke være superbillig. Kanskje sånn Zara-/Oasis-nivå.
Vulpes Skrevet 8. mars 2012 #2 Skrevet 8. mars 2012 Vet ikke om alle disse butikkene oppfyller kravene dine, men du kan jo ta en titt: H&M sin nettbutikk Nelly.com Bubbleroom
Transelise Skrevet 9. mars 2012 #3 Skrevet 9. mars 2012 Liker ikke nettbutikker, liker å prøve på før jeg handler. En nettbutikke jeg bruker litt er CELLBES. Har funnet noe bra der og prisen er OK.
Tbag Skrevet 10. mars 2012 #5 Skrevet 10. mars 2012 Asos Shopbop By Malene Birger Acne Bloomingdales :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå