AnonymBruker Skrevet 8. mars 2012 #1 Skrevet 8. mars 2012 Jeg har merket at jeg blir mye penere med litt volum i håret, og spesielt på krona. Men jeg får absolutt ikke dette til.. Blir så sur! Hvordan gjør dere det? Noen som kan forklare eller komme med gode tips? Hvilken kam bruker du? Hvilken type spray?
Myldre Skrevet 8. mars 2012 #2 Skrevet 8. mars 2012 Jeg har merket at jeg blir mye penere med litt volum i håret, og spesielt på krona. Men jeg får absolutt ikke dette til.. Blir så sur! Hvordan gjør dere det? Noen som kan forklare eller komme med gode tips? Hvilken kam bruker du? Hvilken type spray? Jeg bruker bare en helt vanlig kam fra H&M, tuperer så langt inntil roten som mulig og sprayer med Got2b fra Schwarzkopf der jeg har tupert. Får kjempe fint volum, deretter grer jeg over med en nuturbørste
Thorn Skrevet 8. mars 2012 #3 Skrevet 8. mars 2012 Kjøp en tuperingskam! Jeg har en slik, og det har gjort underverker for tupering av mitt hår. Er det viktig at det holder lenge, bruker jeg en kraftig hårspray fra frisør og tuperer, sprayer, tuperer litt til, sprayer osv til det sitter som limt, er det ikke så nøye tuperer jeg bare litt og sprayer i en omgang. Har du forresten vurdert å kjøpe et volumjern av typen som ser ut som et bittelite kreppejern? Det gir mer naturlig volum enn tupering, går mye raskere og jeg innbiller meg at det sliter mindre på håret. Syns det er mye greiere til hverdags 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2012 #4 Skrevet 10. mars 2012 Oi, jeg har ikke sett at det har kommet svar her. Jeg har sånn tuperingskam. Men jeg får det likevel ikke til. Jeg vurderte en periode å kjøpe med et sånn tuperingsjern, men så har jeg lest en del om de (bl.a i DetNye) og der skriver de at bruksanvisningen visstnok sier at man skal tupere håret først. Og da er jeg jo like langt.. Og jeg har også lest at de er vanskelige å bruke.. Jeg er skikkelig dårlig på hår. Sminke har alltid vært min greie da håret mitt er så forbanna glatt.
Myldre Skrevet 10. mars 2012 #5 Skrevet 10. mars 2012 Har du prøvd saltvannspulver? Du kan også ta hårspray i hendene, lure dem inn under til hodebunden på en måte massere inn ved røttene? Vanskelig å forklare skriftelig, men det funker på meg
_Aries Skrevet 11. mars 2012 #6 Skrevet 11. mars 2012 Hva med tupering på boks? Big sexy hair - What a tease ett eller annet.. 1
EmiraFrost Skrevet 11. mars 2012 #7 Skrevet 11. mars 2012 (endret) Hei, Jeg bruker OBH Volummaster Det hjelper om du tuperer håret først, men det er ikke nødvendig.Det holder å gre litt over etter at det er "kreppa." Den er absolutt ikke vansklig å bruke iallfall. Vet ikke om dette er bra om du har veeeeldig tynt hår, da kan de små bølgene/den "kreppa" delen av underhåret lett synes. Hvis du har normalt er tykt hår så kan anbefale denne. Tror forøvrig at det har kommet enda en nyere modell av denne nå, men ikke helt sikker. Endret 11. mars 2012 av EmiraFrost
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2012 #8 Skrevet 11. mars 2012 http://minmote.no/index.php/video/?id=31197&category=101
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2012 #9 Skrevet 11. mars 2012 De dagene jeg går hardt inn for det feiler dette aldri: - http://www.beautynet.se/shop/8798/art98/1739767/1739767-origpic-65511d.jpg - Pluss en rettetang Jeg har typisk nordisk tynt hår, så jeg bruker bare den kreppen i små deler av håret der det trengs ekstra løft. UNDER det øverste håret for å ikke synes. Det måtte øving til Når man får det til funker det kjempebra. Rettetangen bruker jeg til å få løft og luft. Få noe av forparten av håret til siden, skape litt bølger, volum på toppen...you name it. Hårføner og rundbørste er også bra, men trenger jeg full kontroll må det første her til også. Glansspray som ikke tyngder er et must. Tuppere går også, men som sagt, ikke så mye kontroll på det. Og det funker bare på gode hårdager synes jeg...når håret er lett å forme. Om du skal ha en kjapp løsning uten så mye styr, har tørrshampoo hjulpet meg masse Kjempe glad i den. http://1.bp.blogspot.com/_6mYXtCs-sOs/TO5cnis-reI/AAAAAAAACHw/6QGqnLmKLDs/s400/big-sexy-hair-dry-shampoo.jpg
-Turtle Skrevet 11. mars 2012 #10 Skrevet 11. mars 2012 Jeg kan bare glemme å få håret ordentlig tupert uten denne kammen: De pinnene på enden bruker jeg for å løfte i tuperingen etterpå :D Og så sprayer jeg med Osis+ session hårspray.
Kløftfrid Skrevet 11. mars 2012 #11 Skrevet 11. mars 2012 Jeg kan bare glemme å få håret ordentlig tupert uten denne kammen: Kvar kjøpte du denne kammen?
-Turtle Skrevet 12. mars 2012 #13 Skrevet 12. mars 2012 Et annet tips er mini kreppetang/volummaster! De er helt geniale! Jeg brukte det idag, istedet for å tupere. LEnge siden jeg har brukt den, for jeg har rett og slett glemt av den. Men det er også lenge siden jeg har vært så fornøyd med håret mitt som i dag Eneste som måtte tuperes, var kvervelen i bakhodet. Der MÅ jeg tupere, ellers sr dte passe teit ut
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2012 #14 Skrevet 12. mars 2012 Et annet tips er mini kreppetang/volummaster! De er helt geniale! Jeg brukte det idag, istedet for å tupere. LEnge siden jeg har brukt den, for jeg har rett og slett glemt av den. Men det er også lenge siden jeg har vært så fornøyd med håret mitt som i dag Eneste som måtte tuperes, var kvervelen i bakhodet. Der MÅ jeg tupere, ellers sr dte passe teit ut Men man må jo likevel tuper først?
-Turtle Skrevet 12. mars 2012 #16 Skrevet 12. mars 2012 Og om jeg gjør det, så tuperer jeg etterpå. Myyyye lettere, og tuperingen holder bedre!
AnonymBruker Skrevet 1. april 2012 #17 Skrevet 1. april 2012 Hvor kan man kjøpe volummaster billigst? Noen som vet om noen gode tuperingsvideor på youtube? Får det fremdeles ikke til altså.. Blir bare en høysåte midt bak på hodet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå