Birgitte Skrevet 12. januar 2004 #1 Del Skrevet 12. januar 2004 Trenger tips av dere kreative jenter i det store inn- og utland! Min kjære mann er reist på tur et par uker, og jeg har veldig lyst til å ha gjort noen forandringer her hjemme til han kommer hjem. Det er moro å kunne overraske, og så er det moro å gjøre noe helt alene uten verken innblanding eller "gode" råd. Problemet er bare at jeg til tross for to uker ikke har så mye tid å gjøre ting på - vi har tre unger som krever sitt fra kl 0700 til 2000. De andre gangene han har reist på tur har han kommet hjem til nymalt entre, nymalte dører, nye blomsterbed og en svær mur av naturstein. Men nå er jeg nesten tom for ideer. Har tenkt til å flytte et skap fra barnerommet og ut i entreen, men det er jo ikke så veldig mye. Vet dere om noen kjekke interiørtips som er gjort i en fei på kveldstid, og som ikke koster allverdens med penger? Feks. trenger soverommet vårt en oppgradering. Der er det seng, leselamper og et svært jævla vitrineskap i furu. Gode tips? Please? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 12. januar 2004 #2 Del Skrevet 12. januar 2004 Maling er billig og går relativt raskt. Nye sengeklær, kanskje nye lamper/lampeskjermer, noen stilige puter i senga, et pent bilde på veggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 13. januar 2004 #3 Del Skrevet 13. januar 2004 Når jeg "pusser opp" - så bytter jeg fx gardiner, duker og puter i stuen - skifter dusjforheng og kjøper nye håndkler og tannglass til badet... eller henger opp nye bilder på veggene på soverommet. Ting som ikke behøver å koste så mye, men som synes utrolig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 13. januar 2004 #4 Del Skrevet 13. januar 2004 Tips: > www.ifi.no > http://www.bbc.co.uk/homes/design/design_inspiration/ Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 13. januar 2004 #5 Del Skrevet 13. januar 2004 nye håndtak på kjøkkendørene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birgitte Skrevet 13. januar 2004 Forfatter #6 Del Skrevet 13. januar 2004 Sier tusen takk for tipsene. De linkene var jo bare helt fantastiske. Jeg tror jeg skal gå i gang med soverommet. Blonder i taket, nytt sengetøy, nye gardiner, nye nattbord og ei hylle ved sengegavlen. Ellers er det jo alltid en utfordring å finne plass til tøy. Får titte nærmere på garderobeløsninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå