AnonymBruker Skrevet 8. mars 2012 #1 Skrevet 8. mars 2012 En nabo, som jeg dessverre ikke liker, har ikke samme sosiale oppførsel, så jeg vil helst ikke ha noen kontakt. De har nå funnet ut at de kan sende ene barnet bort til meg. Er på døra hver jævla ettermiddag, jeg sender i retur.. jeg er vel faen meg ikke noe barnevakt. puuuh godt å få sagt det... hva f.. skal man gjøre? nei der er det 0 antenner så det nytter ikke å prate med dem..
Pialill Skrevet 8. mars 2012 #2 Skrevet 8. mars 2012 (endret) Ville det ikke være bedre å snakke med karen deg gjelder? Vær dønn direkte, sånn at de ikke kam missforstå. Håper for deres de at de ikke synd deter ok at ungen blir avvist på denne måten hver bidige dag. Syns ærlig talt synd på et barn som blir "sendt i retur"... selv om det står på foreldrene og ikke deg. Edit: gikk litt fort i svingene når jeg svarte, så ikke den siste linjen din først Endret 8. mars 2012 av Pialill
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2012 #3 Skrevet 8. mars 2012 hva f.. skal man gjøre? Man kan jo starte med å skrive et innlegg som faktisk er forståelig? 5
Pialill Skrevet 8. mars 2012 #4 Skrevet 8. mars 2012 haha, likte at denne tråden ble flyttet til hus og hage... hvorfor ikke samliv og relasjoner? 5
Fanta Exotic Skrevet 8. mars 2012 #6 Skrevet 8. mars 2012 haha, likte at denne tråden ble flyttet til hus og hage... hvorfor ikke samliv og relasjoner? Er vel en åndsforlatt moderator som har misforstått noe vesentlig 6
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2012 #7 Skrevet 8. mars 2012 jeg skjønner ikke, har du barn selv? er det meningen at barnet ditt skal leke med naboens barn? hvor gammel er denne ungen? det er da normalt at barn kommer og leker sammmen i nabolaget :S
Gjest Normalfordeling Skrevet 9. mars 2012 #8 Skrevet 9. mars 2012 Spør som AB over meg. Har du barn og er dette barnet som kommer på døra di en naturlig lekekamerat? Dersom ikke. Si at det ikke passer og send barnet hjem igjen. Ansvaret er helt klart foreldrene sitt. Du trenger ikke å snakke med de for du markerer ståstedet ditt ved å avvise barnet.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2012 #9 Skrevet 9. mars 2012 Hva du skal gjøre? Du kan jo starte med et norskkurs, slik at det blir mulig å lese hva du egentlig vil frem til.. 1
Gjest Starlit Skrevet 9. mars 2012 #10 Skrevet 9. mars 2012 Hva du skal gjøre? Du kan jo starte med et norskkurs, slik at det blir mulig å lese hva du egentlig vil frem til.. Du er bra frekk i kjeften:P Om du ikke har noe seriøse bidrag å komme med i debatta, får du heller unngå å bruke tid på å lese det.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2012 #11 Skrevet 10. mars 2012 Du er bra frekk i kjeften:P Om du ikke har noe seriøse bidrag å komme med i debatta, får du heller unngå å bruke tid på å lese det. Takk!
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2012 #12 Skrevet 10. mars 2012 En nabo, som jeg dessverre ikke liker, har ikke samme sosiale oppførsel, så jeg vil helst ikke ha noen kontakt. De har nå funnet ut at de kan sende ene barnet bort til meg. Er på døra hver jævla ettermiddag, jeg sender i retur.. jeg er vel faen meg ikke noe barnevakt. puuuh godt å få sagt det... hva f.. skal man gjøre? nei der er det 0 antenner så det nytter ikke å prate med dem.. Hvor gammelt er barnet? Og hvordan bor dere i forhold til hverandre? Hadde en liknende situasjon og trodde jeg skulle tørne gal. Hvis man ikke sier fra på et tidlig tidspunkt er det jo sjans for at man sprekker på et senere tidspunkt på en veldig dårlig måte slik jeg dessverre gjorde idet jeg sa klart ifra til min mann innefor hjemmets fire vegger hva jeg mente. Dessverre hadde nabobarnet uten å være bedt inn i dørånlingen å hørte alt uten at jeg var klar over det. Da skal jeg si det ble slutt på besøkene. Deilig men dessverre på en dårlig måte for barnet da som var så frekk og bare tok sig inn ubedt. Det hadde dessverre ikke lært seg å ringe på me gikk til stadighet helt inn. Håpløs oppførsel! Gikk og skulte på meg i lang lang tid men det var på en måte greit. Jeg hadde bare fått så nok men hadde jeg tatt det tidlige på et annet vis hadde jeg kanskje sluppet den episoden men vanskelig så jeg hvordan jeg kunne gjøre det uten å såre tidligere så ble det uunngåelig slik tilslutt..
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2012 #13 Skrevet 12. mars 2012 Hvor gammelt er barnet? Og hvordan bor dere i forhold til hverandre? Hadde en liknende situasjon og trodde jeg skulle tørne gal. Hvis man ikke sier fra på et tidlig tidspunkt er det jo sjans for at man sprekker på et senere tidspunkt på en veldig dårlig måte slik jeg dessverre gjorde idet jeg sa klart ifra til min mann innefor hjemmets fire vegger hva jeg mente. Dessverre hadde nabobarnet uten å være bedt inn i dørånlingen å hørte alt uten at jeg var klar over det. Da skal jeg si det ble slutt på besøkene. Deilig men dessverre på en dårlig måte for barnet da som var så frekk og bare tok sig inn ubedt. Det hadde dessverre ikke lært seg å ringe på me gikk til stadighet helt inn. Håpløs oppførsel! Gikk og skulte på meg i lang lang tid men det var på en måte greit. Jeg hadde bare fått så nok men hadde jeg tatt det tidlige på et annet vis hadde jeg kanskje sluppet den episoden men vanskelig så jeg hvordan jeg kunne gjøre det uten å såre tidligere så ble det uunngåelig slik tilslutt.. Vi har kjempet hele uka, med et barn som kommer på døra til alle tidspunkter vi er hjemme, til slutt fikk barnet mitt nok avviste selv fordi det ble for mye mas og krav om at barnet mitt skulle leke med denne naboen enten hun ville eller ikke. Dette nabobarnet har tydeligvis utedøra vår under oppsikt. hilsen TS.
Gjest Sonja. Skrevet 12. mars 2012 #14 Skrevet 12. mars 2012 Kan ikke for det, men får litt sånn " About a boy" assiasjoner til det du skriver! Anyway, lykke til.. håper at du finner ut av det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå