Gå til innhold

lite bryllup

lykkLIG

Anbefalte innlegg

:lol: Jeg skal gifte meg til sommeren. Vi velger å ha et lite brylupp. Vi har begge liten familie og vi synes det er greit med et lite brylupp. Skal vie oss hos byfogden,så blir det kafe og kaker hjemme hos oss og senere på kvelden blir det middag. På middagen blir det vel mellom 20 og 25 gjester,familie + noen venner. Og så skal vi ha brylupps suiten på hotellet der vi spiser.Jeg har aldri drømt om å være hvit brud i kirken og stor feiring. Vi synes det passer bedre for oss å ha et lite koselig brylupp. Er det andre som også velger et litt anderleds brylupp ?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg er gift, men vi hadde et lite bryllup hos byfogden med nermeste familie og forlovere.

Etter vielsen hadde vi koldtbord hjemme hos oss, og så kaffe og kaker til mine svigerforeldre.

Jeg angrer ikke et sekund og det var en helt fantastisk dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi giftet oss i Las Vegas, med bare oss to til stede.

Vi holdt det hemmelig for alle, kun forlovere og et par nære venner visste om det. Gjett om folk ble overrasket!

VI har i ettertid holdt bryllupsfester for venner og familie.

Kjempestas!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Pga man ønsker å gifte seg og man ønsker ha et lite til medium bryllup, så inviterer vi næmeste famile og forloverne på middagen, vi blir da ca 20stk, og så tar vi i tillegg venner og ikke fullt så nær familie til kaffen og festen. Så vi blir vel maks 60 til festen. :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:) .... Så vi blir vel maks 60 til festen. :D

Ehm....vi blir ca 55 (hvis alle kommer da) og det synes jeg nå er EVIG nok for oss. Er 60 "lite" ?!

Skjønt, jeg HAR vært i bryllup med nær 120 gjester og det ble VEL mye. Bruden selv innrømmet dager etter festen at hun knapt rakk å snakke med alle gjestene iløpet av kvelden. Og det er jo veldig synd da!

Også er det jo de som inviterer kreti og pleti - for å få mest mulig folk til festen mon tro?! (Å "skryte" over?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for meg er heller ikke 60 lite

vi valgte mellom stort og lite bryllup, og valgte det lille

det store var med ca 45-50 gjester (familie til og med tanter/onkler og besteforeldre + ca 12 venner)

og det lille blir med 10 gjester (kun foreldre og søsken m/følge)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha 60 gjester til sammen, der 36 er bedt til middag og 24 til kaffen

Vi skal ha alle tanter, onkler, søskenbarn og nærmeste venner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ønsker oss også et lite bryllup. I mine planer innebærer dette middag med den nærmeste familen (foreldre og søsken med følge) og forlovere med følge. Vi blir da ca 15 stykker til middag. Mulig det blir "etterpålag" med venner og bekjente...

Men dette er bare noen tanker jeg har gjort meg altså. :wink:

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:oops: Sorry meg dah... Siden folk snakker om både 70 til middag og 100 til kaffen så trodde jeg kanskje det ville være et lite til medium bryllup... Men okkesom så tror jeg neppe vi blir fler enn 45-50 siden det er fler som er av den eldre garde og ikke er så lette til bens lengre. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...