smilo Skrevet 8. mars 2012 #1 Skrevet 8. mars 2012 Jeg har bestemt meg for å gjøre et forsøk på å glemme ham som ikke vil ha meg, så jeg vurderer seriøst å prøve nettdating. Nå er jeg snart halvveis i livet om det har noen betydning. Noen gode tips takk
LeaMichele Skrevet 8. mars 2012 #2 Skrevet 8. mars 2012 jeg synes møteplassen er best, og synes man får mest seriøse svar der. og jeg har vært på alle
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2012 #6 Skrevet 11. mars 2012 q500 er best. Er blant de med best omtaler også. 1
Gjest Tidssone Skrevet 11. mars 2012 #7 Skrevet 11. mars 2012 På Q500 er det veldig dyrt å være medlem, er det ikke? I tillegg funker søkesystemet deres veldig dårlig. Jeg søkte på menn 40-50, med høyere utdanning der og fikk opp seks kandidater. Av de seks var det en kokk og en tømrer. 1
smilo Skrevet 11. mars 2012 Forfatter #8 Skrevet 11. mars 2012 Hva er deres erfaring men datingsider? Har dere funnet noen eller har det ikke blitt noe av det? Jeg har tenkt litt mer, og jeg tror egentlig ikke at dette blir det rette for meg. Å date noen for glemme en annen er jo egentlig å lure daten, samtidig som jeg forsøker å narre meg selv.. Er vel ikke så mange som ønsker å være en rebound om de får valget.. Dessuten er jeg dessverre alt for vinglete i mitt hode til å klare å tenke på andre menn akkurat nå. Må nok først klare å bryte med han som opptar tankene mine først. Og han vil gjerne treffes... Både for sengelek og for andre aktiviteter. Og jeg er så svak at jeg klarer ikke å holde meg vekk, så da får jeg vel bare ta tiden til hjelp for å komme videre. For jeg er i den prosessen, men jeg må bare bruke mer tid.
Gjest Tidssone Skrevet 11. mars 2012 #9 Skrevet 11. mars 2012 Dersom vi hadde funnet noen, hadde vi neppe befunnet oss på singelforumet? Men det er ganske mange som finner hverandre via nettdating, da.
LeaMichele Skrevet 11. mars 2012 #10 Skrevet 11. mars 2012 jeg fant min på møteplassen. jeg svarer på tråder jeg kan svare på, uavhengig hvilket underforum det ligger på.
MissStiles Skrevet 12. mars 2012 #11 Skrevet 12. mars 2012 Tråden er ryddet pga avsporing. MissStiles, mod
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2012 #12 Skrevet 12. mars 2012 jeg synes møteplassen er best, og synes man får mest seriøse svar der. og jeg har vært på alle Har du noen anelse om alder på de på møteplassen i forhold til på sukker? Er på sukker selv men merker kraftig nedgang av interesserte, tror det har med å gjøre at jeg er barnløs og nærmer meg 40 Så tenkte kanskje å prøve meg på et annet nettsted!
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2012 #13 Skrevet 12. mars 2012 Jeg vet om et par som møttes på q500. Virker som en ekstremt god match, og de er nå samboere og venter barn nr 2. Hvis du er ute etter noe seriøst anbefaler jeg å prøve der. Har et par veninner som er på sukker og det er stort sett Paradise Hotel-materiale over alle guttene de treffer der.
LeaMichele Skrevet 12. mars 2012 #14 Skrevet 12. mars 2012 Har du noen anelse om alder på de på møteplassen i forhold til på sukker? Er på sukker selv men merker kraftig nedgang av interesserte, tror det har med å gjøre at jeg er barnløs og nærmer meg 40 Så tenkte kanskje å prøve meg på et annet nettsted! nå har jeg ikke vært der på over et år, men jeg synes å huske at det var flust av mannfolk i alle aldre. sukker synes jeg ikke var noe i det hele tatt. alt for mange der som bare er ute etter sex-forhold, og litt for mange utenfor min interessegruppe.
LeaMichele Skrevet 12. mars 2012 #15 Skrevet 12. mars 2012 Jeg vet om et par som møttes på q500. Virker som en ekstremt god match, og de er nå samboere og venter barn nr 2. Hvis du er ute etter noe seriøst anbefaler jeg å prøve der. Har et par veninner som er på sukker og det er stort sett Paradise Hotel-materiale over alle guttene de treffer der. helt enig ang sukker. har også vært på q500, og var ingenting galt med den siden. men når joeg var der for ca to år siden, så var det ikke mange på min alder så ble ikke store fangsten der. men sikkert bedre for de som er litt eldre enn meg der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå