Grisejenta Skrevet 8. mars 2012 #1 Skrevet 8. mars 2012 Spiste grøt idag, og kom plutselig til å tenke på en ting. Hvilken rekkefølge skal tilbehøret i grøten? Og hva bruker dere som tilbehør? Her blir sukker, smør og kanel brukt. Av og til bruker jeg knuste mandler. Jeg tar først grøten i skålen selvfølgelig, så tar jeg litt smør oppi, så kanel og strør over med sukker til slutt. 1
Gjest badeand1 Skrevet 8. mars 2012 #2 Skrevet 8. mars 2012 Sukker, smør og kanel. ^^ Er også veldig godt å dyppe grøten i et glass med vanlig husholdnings saft. ^^ Bare grøten altså, ikke med kanel og sukker på. Kan se litt nasty ut etterhvert, men.
pinar Skrevet 8. mars 2012 #3 Skrevet 8. mars 2012 Smør etter grøt, også kanel og sukker på toppen slik at det smelter oppå smøret
Gjest NozMonster Skrevet 8. mars 2012 #4 Skrevet 8. mars 2012 (endret) grøt nederst også smør sukker maaaaaaasse kanel! (om mamma ikke har sånn sukker og kanel- blanding da!) Endret 8. mars 2012 av NozMonster 1
Gjest badeand1 Skrevet 8. mars 2012 #5 Skrevet 8. mars 2012 *dra på butikken for å kjøpe grøt* Takk TS. ^^ 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2012 #7 Skrevet 8. mars 2012 Kanelen må på først ellers smelter sukkeret for fort nedi grøten! 2
Vegas Skrevet 8. mars 2012 #8 Skrevet 8. mars 2012 Grøt-sukker-kanel.. Spise av øverste delen, gjenta med sukker og kanel:) 2
Eudyptula Skrevet 8. mars 2012 #9 Skrevet 8. mars 2012 Grøten først, så en god klatt smør (ikke prøv deg med margarin her, altså!), masse sukker og så kanel.
Vulpes Skrevet 8. mars 2012 #10 Skrevet 8. mars 2012 Grøt, smør, kanel, sukker. Eventuelt kan smøret komme på toppen. Men sukkeret må oppå kanelen, ellers synes det jo ikke stakkars! 1
Wombat Skrevet 8. mars 2012 #11 Skrevet 8. mars 2012 Kanelen må på først ellers smelter sukkeret for fort nedi grøten! Tsk tsk, etterfyll er svaret her min fantasiløse venn! 1
Gjest Levitate Skrevet 8. mars 2012 #12 Skrevet 8. mars 2012 Sukker og kanel, pluss et smørøye! Nam! 1
Moscato Skrevet 8. mars 2012 #13 Skrevet 8. mars 2012 Her i huset må ein berre ta på tilbehøret etter kvart som det blir ledig. Viss ein skal sitte og vente for å få det i ei bestemt rekkefølgje, så blir maten kald før ein rekk å ete Eg gidd ikkje eingong alltid å ta på smør viss eg er skikkeleg svolten. Og så kan eg ta på rosiner fordi eg kjedar meg medan eg ventar på at sukker og kanel skal bli ledig. Men rosiner pleier eg ikkje å bruke viss eg får det andre på først.
Burn Skrevet 8. mars 2012 #14 Skrevet 8. mars 2012 Jeg liker å smaksette grøten i følgende rekkefølge: smør, sukker, og kanel til slutt
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2012 #15 Skrevet 8. mars 2012 Det går jo an å bruke noe sunnere i grøten som en banan for eksempel også!!! Har dokke virkelige alle sukker oppi????!! Er det bare da grøten smaker grøt? 1
Lady Lovelylocks Skrevet 8. mars 2012 #16 Skrevet 8. mars 2012 Grøt Smør (hvis jeg gidder) Sukker Kanel (hvis jeg gidder)
Vulpes Skrevet 8. mars 2012 #17 Skrevet 8. mars 2012 Det går jo an å bruke noe sunnere i grøten som en banan for eksempel også!!! Har dokke virkelige alle sukker oppi????!! Er det bare da grøten smaker grøt? Ånei, sukkerpolitiet er her - gjem dere!! Men fra halvveis spøk til revolver, er dette virkelig noe å reagere på? For det første aner du ikke noe om hvor ofte de som har svart her inne faktisk spiser grøt. For det andre er det ikke alltid slik at sukker nødvendigvis betyr sukker. Jeg bruker sukrin på grøten, men omtaler det som sukker i tråder som dette 6
LadyGrey Skrevet 8. mars 2012 #18 Skrevet 8. mars 2012 Stor klatt med smør først i skåla, masse grøt, så sukker og kanel tilslutt 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2012 #19 Skrevet 8. mars 2012 Grøt må da ha sukker! Spiser det heller sjeldnere, så er det ikke noe problem at det ikke er så sunt. Grøt, smør, kanel og sukker. Kanelen må på før sukkeret, ellers risikerer jeg å sniffe den inn i nesen, og det er IKKE gøy! 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2012 #20 Skrevet 8. mars 2012 Grøten, smørøye, kanel, sukker og rosiner til slutt. Og jeg driter en lang marsj i om noen synes min teskje med sukker i grøten er usunt. Risengrynsgrøt spises maks en dag i uken her.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå