Gå til innhold

Kos vs. sex

55 stemmer

1. 1. Hva er mest intimt?

• Kos
      32
    • Sex
      15
    • Vet ikke
      8

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen har gjerne sex med casuals, men synes det blir unaturlig å kose med dem. Andre er veldig kosete av seg, men vil ikke ha sex før de kjenner partneren.

Hva mener dere er mest intimt av kos (stryking på ryggen, pjusking i nakken osv) og sex?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Kalia
Skrevet (endret)

Det var faktisk veldig vanskelig å svare på for meg...

Jeg venter til jeg kjenner partneren og stoler på han, og egentlig helst er i et slags forhold med han før jeg har sex. Jeg kan være veldig kosete av meg, men jeg er jo ikke dette med gud og hvermann :) Og selv om jeg koser med mannen raskere enn jeg har sex med han, vet jeg rett og slett ikke hva jeg skal si er mer intimt.

Den kosen vi har etter sex syns jeg ofte er mer intim enn selve sexen, men "vanlig" kos (kos utenom sex) er jo da kanskje mindre intim igjen enn sex for meg. Nei dette var vanskelig :) hehe! Har i grunn aldri tenkt over det før.

Edit: leste nå at du skrev "stryking på ryggen, pjusking i nakken osv". Da er i så fall sex mer intimt for min del!

Endret av Lolita-
Skrevet

Faktisk tror jeg kanskje at jeg synes kos er enda mere intimt enn sex - uavhengig av hvem det gjøres med.

• Liker 1
Skrevet

Samboer og meg imellom er det halvt om halvt, men det er fordi vi er trygge på hverandre; dessuten er det stor forskjell på kos og kos. Sistnevnte er når det bygger seg opp til noe annet..

Om jeg hadde vært på fest og noen hadde strøket meg på armen ville det kjent intimt ut om det hadde vedvart, men det hadde absolutt vært mer intimt med sex! Og kose kan jeg gjøre med venninner uten at det kjennes rart ut, pjuske i håret osv, men siden denne tråden sikkert kommer fra rart å gi fremmede menn kos etter sex-tråden så vil jeg si at det sikkert blir mer intimt som to mennesker seg imellom om en blander kos in i tilfeldige møter.

• Liker 1
Skrevet

Sex er mer fysisk intimt, mens kos er mer emosjonelt intimt.

• Liker 7
Gjest krabat
Skrevet

Jeg mener at det helt klart er mer intimt å gni kjønnsorganene sine mot hverandre enn å stryke hverandre litt på ryggen. At de fleste likevel finner det enklere å behandle sex som om det er atskilt fra personlig nærhet, tror jeg i stor grad skyldes kulturell påvirkning fra en sexfiksert kultur.

I en del fransktalende land er det vanlig å kysse nye bekjentskaper på kinnet. For meg var dette en veldig unaturlig måte å hilse på inntil jeg ble vant til det. For de som har vokst opp med dette, er det derimot helt naturlig, og de vil utvilsomt synes at sex er mer intimt.

Gjest Raindrops
Skrevet

Helt enig.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

:takke:

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

kos...

sex er sex

AnonymBruker
Skrevet

Dere som har hatt kos: Betyr det at dere synes det er naturlig å hoppe til køys med kjæresten før dere stryker litt på ryggen til hverandre og pjusker hverandre i nakken? For meg er det motsatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...