Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei KG

Jeg trenger vitnemålet mitt i .doc, .pdf eller txt. format for å søke på en utdanning som ikke skjer via samordnaopptak.no. Men jeg har ikke vitnemålet mitt andre steder enn på "min side" på samordnaopptak.no. Jeg prøver å laste ned, men filformatet blir feil hele tiden og filen vil uansett kreve et passord hver gang den skal åpnes. Jeg var innom taken å "print screene", men dette blir et bildeformat uten mulighet for å velge andre formater og vil vel gjerne ei heller regnes som "gyldig" dit jeg sender det.

Er det noen som kan hjelpe? Jeg må jo overse et eller annet her? Kan vel ikke være så vanskelig å få sitt eget vitnemål :S

:takke:

Videoannonse
Annonse
Gjest finurlig
Skrevet

Jeg kopierte hele teksten, og lagret den i et word-dokument. Er sikkert ikke helt korrekt måte, men ingen har klaget til nå :)

Gjest Spinell
Skrevet

Hvis du printscreener siden kan du vel lagre det i et word-dokument? :klo:

Jeg er så gammel at jeg ikke har vitnemål på "min side", men kan du ikke også skrive det ut og scanne det som .pdf?

Eller velge skriv ut og deretter skrive det til en .pdf-fil (dette fordrer at du har en eller annen pdf-writer, men det kan lastes ned gratis hvis du ikke har).

AnonymBruker
Skrevet

For å få bekreftet at det er ekte, så må du vel be din gamle videregående skole skrive det ut og attestere det for deg. Koster noen kroner, men ødelegger neppe månedsbudsjettet.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...