spagetti Skrevet 12. januar 2004 #1 Skrevet 12. januar 2004 Jeg må ha en drakt ifb med ny jobb, men har ikke peiling på hvor jeg skal lete. (Jeg har ingen streite/seriøse klær!) Alle tips om butikker og/el merker i Oslo mottas med stor takk!
pusla Skrevet 12. januar 2004 #2 Skrevet 12. januar 2004 Jeg kjøpte en kjempefin drakt på sandwich, en liten butikk som ligger i Glasmagasinet i Oslo. De hadde masse fine drakter der. Ellers har Benetton mye fint, og vil også tro at In Wear har en del.
Gjest Dalwhinnie Skrevet 12. januar 2004 #3 Skrevet 12. januar 2004 Mexx bruker å ha en del i drakter og dresser, gjerne med et par forskjellige buksemodeller, skjørt etc i samme serien, slik at du kan sette sammen det som passer deg best. Du finner Mexx både på Steen & Strøm og på Glassmagasinet.
Gjest Adessón Skrevet 12. januar 2004 #4 Skrevet 12. januar 2004 Ja, Mexx har mange fine jobbeantrekk. De har også en butikk på Byporten. Skal du opp i pris har noen ganger Tatler på Paleet inne noe. I det siste tror jeg ikke at det har vært så mye, men det går an å se. Samme med en butikk på Paleet som jeg aldri husker navnet på. Tror det kan være "Tara". Sand har også mye fint i drakter. Deres butikker er på Steen & Strøm og på Byporten.
Ingeborg Skrevet 13. januar 2004 #5 Skrevet 13. januar 2004 Av de litt rimeligere, typiske "kjedebutikkene" har B-Young ofte en del fine drakter.
Orthia Skrevet 13. januar 2004 #7 Skrevet 13. januar 2004 Samme med en butikk på Paleet som jeg aldri husker navnet på. Tror det kan være "Tara".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå