Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må ha en drakt ifb med ny jobb, men har ikke peiling på hvor jeg skal lete. (Jeg har ingen streite/seriøse klær!)

Alle tips om butikker og/el merker i Oslo mottas med stor takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte en kjempefin drakt på sandwich, en liten butikk som ligger i Glasmagasinet i Oslo. De hadde masse fine drakter der. Ellers har Benetton mye fint, og vil også tro at In Wear har en del.

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Mexx bruker å ha en del i drakter og dresser, gjerne med et par forskjellige buksemodeller, skjørt etc i samme serien, slik at du kan sette sammen det som passer deg best. Du finner Mexx både på Steen & Strøm og på Glassmagasinet.

Gjest Adessón
Skrevet

Ja, Mexx har mange fine jobbeantrekk. De har også en butikk på Byporten. Skal du opp i pris har noen ganger Tatler på Paleet inne noe. I det siste tror jeg ikke at det har vært så mye, men det går an å se. Samme med en butikk på Paleet som jeg aldri husker navnet på. Tror det kan være "Tara".

Sand har også mye fint i drakter. Deres butikker er på Steen & Strøm og på Byporten.

Skrevet

Av de litt rimeligere, typiske "kjedebutikkene" har B-Young ofte en del fine drakter.

Skrevet
Samme med en butikk på Paleet som jeg aldri husker navnet på. Tror det kan være "Tara".

Skrevet

På Mango har de mange stilige drakter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...