AnonymBruker Skrevet 8. mars 2012 #1 Skrevet 8. mars 2012 Jeg har vel egentlig hatt treningsfri siden før jul, men jeg har likevel trent noe i korte perioder siden nyttår.. Jeg har vært endel plaget med legghinnebetenelse, som er en av grunnene til treningsfri. Nå har jeg trent litt igjen i dag, elipse og noen styrkeøvelser, blant annet knebøy.. Nå etter treningen har jeg harr en støl/krampeaktig følelse i den leggen jeg har vært mest plaget av legghinnebetenelsen. Jeg kjhenner det spesielt godt når jeg strekker ut benet mens jeg sitter, og så tar foten opp og ned.. Er det noen her som har opplevd noe lignende og/eller som vet hva det kan være?
Sophia Skrevet 8. mars 2012 #2 Skrevet 8. mars 2012 Høres ut som en mulig begynnende betennelse? Har slitt mye med det selv, og det er slik det føles for meg i hvertfall..
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2012 #3 Skrevet 8. mars 2012 Høres ut som en mulig begynnende betennelse? Har slitt mye med det selv, og det er slik det føles for meg i hvertfall.. Søren! Det var det jeg var redd for! Har du funnet noe som fungerer for deg? Har du vært hos legen med det? Tenker at kanskje det er betennelsen som ikke slipper taket, og blusser opp når jeg begynner å trene igjen.. Tenker derfor at kanskje medisiner gjør susen...
Sophia Skrevet 8. mars 2012 #4 Skrevet 8. mars 2012 For meg funket det å legge en dempende innleggsåle i skoene mine. Nå fikk jeg ikke betennelse kun pga trening da, men grunnet jobben.. Men er mulig du overbelaster litt? Kanskje det hjelper å ta det litt roligere i starten? Jeg fikk noen piller sist jeg hadde det, som var betennelsedempende. De funket fint de:) husker dessverre ikke navnet på dem, men hør med legen din:) god bedring
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2012 #5 Skrevet 8. mars 2012 For meg funket det å legge en dempende innleggsåle i skoene mine. Nå fikk jeg ikke betennelse kun pga trening da, men grunnet jobben.. Men er mulig du overbelaster litt? Kanskje det hjelper å ta det litt roligere i starten? Jeg fikk noen piller sist jeg hadde det, som var betennelsedempende. De funket fint de:) husker dessverre ikke navnet på dem, men hør med legen din:) god bedring Tok det rolig så jeg syns det er rart det kommer så raskt.. Får ta en tlf til legen. Tusen takk skal du ha
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2012 #6 Skrevet 9. mars 2012 Har du prøvd magnesiumtabletter? Om det er overbelastninger du har (at det ikke har utviklet seg til betennelse ennå) kan det hjelpe. 1
Lykkelitenen Skrevet 10. mars 2012 #7 Skrevet 10. mars 2012 Jeg ville også massert området etter trening, det hjalp mye for meg når jeg jobbet opp igjen etter benhinnebettenelse i fjor sommer og kjente murringene komme tilbake
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå