Green Lady Skrevet 8. mars 2012 #1 Skrevet 8. mars 2012 Er det noe "rett" svar på spørsmålet over om en får det på intervju? Skal jeg fokusere på egenskaper i form av utdannelse og hva som vil passe i jobben, eller kan jeg også inkludere at jeg f.eks. har hest, liker å ri ute i naturen, lage mat og "sånne type" egenskaper? Jeg tenker at førstnevnte er bra for å vise at en er kvalifisert for jobben og er seriøs, mens den andre kan jo kanskje fort få en til å virke litt "useriøs"? Hva har hest med en kontorjobb å gjøre? Men på den andre siden, tenker jeg at det sier noe om meg som person, hva jeg gjør på fritiden min, og at de blir mer kjent med hele meg, og ikke bare jobbsøker-meg. Noen innspill?
Sophia Skrevet 8. mars 2012 #2 Skrevet 8. mars 2012 (endret) Jeg ville svart en mellomting. Personlige egenskaper som i tillegg kan være relevant til jobben. Som for eksempel; jeg er sosial, strukturert, lett å omgås med, konfliktløser, tåler kritikk osv.. Edit: skrivefeil Endret 8. mars 2012 av Naive
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå