Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merkelig. De er en av de få jeg har fått avslag fra, så jeg opplever dem som alt annet enn runde. Jeg fikk avslag fordi jeg har studielån, selv om jeg har ordnet økonomi ellers.

Mvh Yvonne :heiajente:

Merkelig, siden jeg også har studielån.. Kanskje jeg bare møtte en god saksbehandler... :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje det. Deres tap, jeg bruker heller andre kort. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Kan du ikke være så grei å fortelle oss andre studenter hvordan du fikk tak i det?

Du kan sortere ut kort etter aldersgrense her: http://kredittkortet.com/alle-kredittkort

Alder er egentlig et fast kriterium, så at noen har fått kort selv om de ikke er gamle nok er et sjeldent unntak. Det er ingen andre regler for studenter enn for andre, men mange kort krever en minimumsinntekt, og man kan derfor utelukkes av den grunn. Det viktigste er å ikke ha noen betalingsanmerkninger eller inkassosaker mot seg, samt at man ikke søker om for høy kredittgrense. Søk om 10 000 kr i første omgang, så kan man søke om mer når man har bevist at man er en god betaler.

Kort som ofte kan akseptere studentsøknader er bl.a. Gebyrfri visa og Bank Norwegian

Skrevet

jeg er student med kredittgrense på 25 000 :blink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...