elizane Skrevet 8. mars 2012 #1 Skrevet 8. mars 2012 Er snart tom for hårserumet jeg har brukt en stund. Har vært ganske fornøyd men forandring fryder. Noen som har brukt et som funker for å glatte hår, gjerne så det blir litt blankt og mykt? Det jeg har brukt nå sist er et fra Lee Stafford. Alle tips mottas med takk.
mEditari Skrevet 8. mars 2012 #2 Skrevet 8. mars 2012 Jeg har brukt Maroccan oil en stund og er fornøyd med den. Men jeg vil prøve noe fra Macadamia neste gang, for jeg har hørt mye bra om den også.
Gjest PinkLeaf Skrevet 8. mars 2012 #4 Skrevet 8. mars 2012 Jeg har et fra Vidal Sassoon som skal gi glans og er varmebeskyttende i tillegg.
elizane Skrevet 8. mars 2012 Forfatter #5 Skrevet 8. mars 2012 Takk for svar! Har brukt den fra M. Oil også, før denne siste. Men tror kanskje jeg gjorde feil. Blir den best når dere tar i vått eller tørt hår, eller kanskje begge deler? Har overbehandlet håret mitt for en stund siden og svir for det ennå.
mEditari Skrevet 8. mars 2012 #6 Skrevet 8. mars 2012 Jeg bruker den i både vått og tørt hår, men for å "style" bruker jeg det helst i tørt for da fordeles det best - synes jeg
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2012 #7 Skrevet 9. mars 2012 Jeg bruker Redken sin Real Control Slim Supreme. Synes den er veldig god i alle fall, og gjør håret veldig skinnende og mykt Den gir fuktighet også. Har den i både før føning når håret er håndkletørt, og etter føning.
Ehna Skrevet 9. mars 2012 #8 Skrevet 9. mars 2012 Jeg har brukt Orofluido-oljen. Den er helt super på mitt hår! Lukter deilig også.
-Ishtar- Skrevet 9. mars 2012 #9 Skrevet 9. mars 2012 Mine favoritter er Moroccan oil, og den oljen fra Loreal...husker ikke hva den het, men den fåes kjøpt på frisørsalonger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå