AnonymBruker Skrevet 8. mars 2012 #1 Skrevet 8. mars 2012 Jeg er en jente som i en lengre periode har slitt med spiseforstyrrelse i form av maks kaloriinntak på 1000. Men i den siste tiden har jeg enkelte dager overspist i form av brød da jeg har vært sulten, eller rett og slett bare vil ha mer mat. Spiser da ca et halvt brød uten pålegg. Får veldig dårlig samvittighet etterpå, men spyr ikke. Kan dog gå resten av dagen uten mat. Får også intens frykt for vektøkning, selv om dette ikke har skjedd enda. Av en ernæringsfysiolog fikk jeg beskjed om å spise 2000 kcal i løpet av dagen. Når jeg spiser disse brødene, aner jeg ikke hvor mange kcal jeg får i meg. Hva kan jeg gjøre for å komme ut av dette? Er ganske fortvilet.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2012 #2 Skrevet 8. mars 2012 Jeg anbefaler deg å ta kontakt med fastlegen din. Kanskje h*n kan hjelpe deg, eller eventuelt henvise deg til en psykolog e.l. Håper du kommer deg ut av det, skjønner hvor vanskelig det er å slite med en spiseforstyrrelse.
Tullepia Skrevet 8. mars 2012 #3 Skrevet 8. mars 2012 Enig med anonym over her. Snakk med legen din slik at du kan få god hjelp.
Kosemose Skrevet 9. mars 2012 #4 Skrevet 9. mars 2012 Kjære TS Jeg stenger denne tråden nå og vil gjerne formidle telefonnummeret til IKS, 22 94 00 10. Her sitter det mennesker med både kompetanse og erfaring, og som kan gi deg gode og nyttige råd på veien. Vennlig hilsen Kosemose (mod)
Anbefalte innlegg