-lykke- Skrevet 8. mars 2012 #1 Skrevet 8. mars 2012 Har siden desember gått ned 10,5 kilo. Vekten stoppet litt opp en periode og har derfor tatt mål 7.januar, 4.februar og 4.mars. Har siden 7.januar gått ned 12 cm rundt bare magen. Har gått ned en del cm rundt midjen og diverse og. "Problemet" er at jeg er akkurat like stor rundt armene... Fatter ikke at det er heeelt likt Dessuten gikk jeg ned noen cm rundt lårene (husker ikke helt hvor mye, har ikke tallene foran meg nå)fra januar til februar. Men nå i mars hadde jeg gått opp 1 cm rundt låret... ?? Hva skjer? Kan fortelle at jeg trener kondisjon tre dager i uka (varierer mellom å sykle og jogge), og styrke (knebøy, utfall, benk osv) to dager i uka. Vekta går stødig nedover. Men hva skjer med lårene og armene mine?? De har ikke blitt i nærheten av så faste som jeg vil ha dem. Skal ned ca. 15 kilo til (162 høy 70,5 kilo nå).
Tullepia Skrevet 8. mars 2012 #2 Skrevet 8. mars 2012 Har siden desember gått ned 10,5 kilo. Vekten stoppet litt opp en periode og har derfor tatt mål 7.januar, 4.februar og 4.mars. Har siden 7.januar gått ned 12 cm rundt bare magen. Har gått ned en del cm rundt midjen og diverse og. "Problemet" er at jeg er akkurat like stor rundt armene... Fatter ikke at det er heeelt likt Dessuten gikk jeg ned noen cm rundt lårene (husker ikke helt hvor mye, har ikke tallene foran meg nå)fra januar til februar. Men nå i mars hadde jeg gått opp 1 cm rundt låret... ?? Hva skjer? Kan fortelle at jeg trener kondisjon tre dager i uka (varierer mellom å sykle og jogge), og styrke (knebøy, utfall, benk osv) to dager i uka. Vekta går stødig nedover. Men hva skjer med lårene og armene mine?? De har ikke blitt i nærheten av så faste som jeg vil ha dem. Skal ned ca. 15 kilo til (162 høy 70,5 kilo nå). Det er genetisk betinget hvor kroppen kvitter seg med fett. Det eneste du kan gjøre er å fortsette den gode jobben. For å hjelpe på kan du prøve tyngre styrke og slik bygge opp muskler i armene (dermed vil armene strammes bedre). Fortvil ikke, det er nok bare normale svingninger. Bare fortsett det gode arbeidet! 1
-lykke- Skrevet 10. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 10. mars 2012 Det er genetisk betinget hvor kroppen kvitter seg med fett. Det eneste du kan gjøre er å fortsette den gode jobben. For å hjelpe på kan du prøve tyngre styrke og slik bygge opp muskler i armene (dermed vil armene strammes bedre). Fortvil ikke, det er nok bare normale svingninger. Bare fortsett det gode arbeidet! Takk for svar Er vel genetisk betinget hvor på kroppen man mister fett, som du sier. Men armene og lårene mine må jo etterhvert gå ned i str. når alt annet på kroppen gjør det...? Jeg tar 3 sett med 8 repetisjoner på hver, og da er det så tungt at det er så vidt jeg klarer de siste repetisjonene på det siste settet...(dette gjelder armene, har ikke blitt helt "stødig" på knebøy og utfall enda..så prøver å få inn teknikken skikkelig før jeg "løfter" såpass tungt).
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 10. mars 2012 #4 Skrevet 10. mars 2012 Vær glad for at det er magefettet ditt som forsvinner først! Hos meg var det armene og leggene som ble mindre først. Deretter puppene. De som allerede var små og søte ble bare enda mindre..
-lykke- Skrevet 10. mars 2012 Forfatter #5 Skrevet 10. mars 2012 Vær glad for at det er magefettet ditt som forsvinner først! Hos meg var det armene og leggene som ble mindre først. Deretter puppene. De som allerede var små og søte ble bare enda mindre.. Jeg ammer så forløpig er det ingen fare for å "miste" puppene... Men kan innrømme at jeg er redd for hvordan de kommer til å se ut når jeg er ferdig med amming og vektnedgang Men det er sant som du sier...skal vel bare være glad for det. Er bare litt redd for at de ikke skal "henge seg på" nedgangen...At jeg skal alltid ha sånne svære armer og lår
Gjest *Maja* Skrevet 10. mars 2012 #6 Skrevet 10. mars 2012 Ikke bekymre deg! Armer og ben kommer etter de også. Bare fortsett som du gjør så skal jeg love deg at du kommer til å få resultater. At cm går litt opp og ned er ingenting å tenke på. Det er som oftest vann som kommer og går litt Du er superflink! Stå på videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå