AnonymBruker Skrevet 8. mars 2012 #1 Skrevet 8. mars 2012 Hva gjør man egentlig når folk flørter så utrolig åpenlyst på arbeidsplassen? Og man vet vedkommende gikk sammen etter fest også? Og begge to er gift. jeg blir så kvalm! 2
Bernardette Skrevet 8. mars 2012 #2 Skrevet 8. mars 2012 Nei du får filme dem i skjul og legge det ut på youtube da? At noen går sammen etter en fest skal du faktisk ta og drite i. Om du har et problem med det (noe du tydeligvis har, siden du blir kvalm og greier) kan du være voksen nok til å konfrontere dem. PS: flørting er ikke farlig, men din spekulative holdning derimot er hvertfall ikke sunn. 6
Inx Skrevet 8. mars 2012 #4 Skrevet 8. mars 2012 kvinnen bør selvsagt piskes i henhold til sharia for å forlede mannen! 5
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2012 #5 Skrevet 8. mars 2012 Nei du får filme dem i skjul og legge det ut på youtube da? At noen går sammen etter en fest skal du faktisk ta og drite i. Om du har et problem med det (noe du tydeligvis har, siden du blir kvalm og greier) kan du være voksen nok til å konfrontere dem. PS: flørting er ikke farlig, men din spekulative holdning derimot er hvertfall ikke sunn. Du kan leve på din egen løgn om at du er en dannet høyt respektert KGtraver, jeg synes du er en drittunge. Alltid negativ! 9
Micolina Skrevet 8. mars 2012 #7 Skrevet 8. mars 2012 Syntes det er flaut jeg, liksom litt kleinsteming når folk flørter åpentlyst på jobben, spesielt hvis de er gift. Tok fly engang med to flyverter (menn ja) og de flørtet så hemningsløst at det var ukomfortabel å være tilstede -.- 1
Bernardette Skrevet 8. mars 2012 #8 Skrevet 8. mars 2012 Du kan leve på din egen løgn om at du er en dannet høyt respektert KGtraver, jeg synes du er en drittunge. Alltid negativ! Digresjon, men jeg har ingen formening om hva du eller andre anser meg som på dette formuet, ei heller forsøker jeg å bruke noe energi på å danne et bilde av meg selv om jeg selv anser som tilfredsstillende. At du syns jeg er en drittunge tar jeg mildt sagt som et kompliment. 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2012 #9 Skrevet 8. mars 2012 At begge to er gift er jo bare kvalmt! Er det to single som flørter på jobb, så kan det faktisk være koselig det, så sant det ikke går "over stokk og stein". Råklining og unnasluntring, nei ikke greit. Har en gift dame på jobben selv som har hengt seg på en singel kollega. Du store tid, det er rett og slett pinlig å se på henne. Hun oppfører seg som en nyforelsket fjortis (og hun er nærmere 50!!) For ikke å snakke om på firmafester! Det stakkars offeret har faktisk sluttet å delta på festene pga henne. Men tar hun hintet?? Niks! Men tilbake til gifte folk som driver på sånn på jobb og fester. Så sant de gjør det så åpentlyst som jeg forstår disse gjør, så kan de bare takke seg selv om deres respektive ektefeller får vite om det. Rykter flyr fort! 5
Gjest Offensive Pie Skrevet 8. mars 2012 #10 Skrevet 8. mars 2012 Det kommer vel veldig an på hvordan det flørtes? Jeg er forlovet, men flørter overdrevent og åpenlyst med en kamerat jeg jobber med. Andre kan oppfatte det som seksuelt, men det er ikke noe sånt mellom oss i det hele tatt. Kan det være en lignende situasjon med dine kollegaer? 1
Steinar40 Skrevet 8. mars 2012 #11 Skrevet 8. mars 2012 Det kommer vel veldig an på hvordan det flørtes? Jeg er forlovet, men flørter overdrevent og åpenlyst med en kamerat jeg jobber med. Andre kan oppfatte det som seksuelt Kanskje du burde begynne å bruke litt vett da? 7
Gjest Macha Mong Ruad Skrevet 8. mars 2012 #12 Skrevet 8. mars 2012 Flørting er da bare hyggelig. Noen mennesker er mer utadvendt enn andre, og litt flørt i hverdagen skader ikke. Skjønner ikke at du legger deg opp i dette, når det ikke er ditt forhold det påvirker, og du ikke aner hva ektefellene mener om dette. Både jeg og mannen flørter med kollegaer og kunder, og synes det er greit. 1
aliata Skrevet 8. mars 2012 #13 Skrevet 8. mars 2012 (endret) Bare rot. Endret 8. mars 2012 av aliata
Bjørn82 Skrevet 8. mars 2012 #14 Skrevet 8. mars 2012 kvinnen bør selvsagt piskes i henhold til sharia for å forlede mannen! hehe.. Jeg har sikkert ikke klart å holde kjeft.. Ikke at jeg skulle sladre på noen av dem, men jeg skulle fort kunne spurt et litt pinlig spørsmål om jeg kom oppimellom dem foran kaffeautomaten eller i heisen. ^^ Jeg er ikke frekk, jeg er bare litt sånn type som ting detter ut av på tykt og tynt.
Gjest Offensive Pie Skrevet 8. mars 2012 #15 Skrevet 8. mars 2012 Kanskje du burde begynne å bruke litt vett da? Hva er galt med flørt som lek, når alle de involverte vet at det kun er lek? 1
Steinar40 Skrevet 8. mars 2012 #16 Skrevet 8. mars 2012 Hva er galt med flørt som lek, når alle de involverte vet at det kun er lek? Hva er galt med å oppføre seg som en voksen? 4
Gjest BamseB Skrevet 8. mars 2012 #17 Skrevet 8. mars 2012 Hva er galt med å oppføre seg som en voksen?
Gjest Offensive Pie Skrevet 8. mars 2012 #18 Skrevet 8. mars 2012 Hva er galt med å oppføre seg som en voksen? Det er ikke noe motsetningsforhold her, vet du 1
makkapakka Skrevet 8. mars 2012 #19 Skrevet 8. mars 2012 spørs hvordan andre oppfatter det også og bruker fantasien.. Jeg fikk tlf dagen etter en firmafest, med spørsmål om jeg hadde hoppet i høyet med en kollega; for vi hadde forlatt festen i sammen og "noen" hadde sett vi tok taxi sammen (selv om vi skulle samme vei) og da hadde vi selvfølgelig pult også, alt dette selv om vi ikke hadde hatt kontakt i løpet av festen
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2012 #20 Skrevet 8. mars 2012 For å si det sånn; de bor IKKE i samme retning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå