AnonymBruker Skrevet 8. mars 2012 #1 Skrevet 8. mars 2012 Hei! Skal på en to ukers tur til Thailand snart. Har aldri vært i Asia før og lurer egentlig på hvor mye man må regne med å bruke. Vi har hotell med inkl frokost så det som blir kostnader er evnt. utflukter, små båtreiser, middag, lunsj ++ handling av ting på markeder.. Hvor mye CA må jeg regne med å bruke på 14 dager? Hvor mye BØR jeg ha med meg? er 5.000 kr nok? +/- ?? Setter pris på svar. P.s: Mitt vanlige forbruk i Spania/Tyrkia er rundt 6.000 pr uke Men nå skal jeg jo til et langt billigere land, derfor jeg lurer.
Tropic Skrevet 8. mars 2012 #2 Skrevet 8. mars 2012 (endret) Jeg brukte totalt 5000 kr i en uke sist jeg var der. Dette inkl ALT, mat, taxi, utflukter, shopping osv osv. Husk, når det er billigere ender man som regel bare opp med å kjøpe mere Endret 8. mars 2012 av Tropic
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2012 #3 Skrevet 9. mars 2012 Thailand er ikke Thailand, det kommer an på hvor du er og hvor turistifisert det er der. Jo flere turister, jo dyrere. Videre kommer det an på hvordan du spiser. KJøper du mat fra gateselgere? Er du ok med å spise lokal mat på lokale restauranter, eller vil du ha vestlig mat på vestlige restauranter? Sistnevnte er jo gjerne minst fire ganger så dyrt. Du kan klare deg med 2000 i lommepenger og du kan trenge 20.000 i lommepenger for to uker i Thailand. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå