Ugla Skrevet 12. januar 2004 #1 Skrevet 12. januar 2004 Jeg har fått denne gåten på sms. Finner ikke svaret, avsender vet heller ikke. Har forsøkt sende den videre, uten resultat. Noen her som kan hjelpe? Tyngst om vinteren. Trives ikke i lys. Veier 20 kg. Snakker, men lever ikke. Burde vært lovlig, men er farlig parvis; hva kan det være, hjelp hvis du kan!
Arkana Skrevet 12. januar 2004 #2 Skrevet 12. januar 2004 Dessverre er denne bare tull, det finnes ingen løsning. :-?
Ugla Skrevet 12. januar 2004 Forfatter #3 Skrevet 12. januar 2004 Dessverre er denne bare tull' date= det finnes ingen løsning. :-? Hmmf... :x Å jeg som har grublet så fælt... til ingen nytte...
Arkana Skrevet 12. januar 2004 #4 Skrevet 12. januar 2004 Ja, kjipt er det. Det var en annen som gikk rundt også, noe med at en flaske går gjennom, men ikke en ert, og det kunne være lilla eller grønt, men hvis det var blått så eksisterte det ikke, eller noe sånt. Den grublet jeg virkelig på, spurte alle venner, kjente, familie og irriterte meg grønn over at jeg ikke kunne finne løsningen. Og så var alt bare tull.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå