Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei damer!

Hjelp, jeg skal gifte meg! Ja, og da trenger jeg så sårt mange råd fra dere angående make up.

Det jeg tror jeg trenger er holdabar make-up. Har allerede bestemt meg for å gå for DiorShow mascara, men reste...

Hvilken foundation anbefales, en som holder seg fin lenge?

Pudder?

Øyenskygge?

Leppestif, en som ikke synes så godt/naturlig farge og holder seg bra?

Rouge?

Bruker sminke til daglig, men er veldig usikker på hva jeg skal bruke akkurat den dagen, og se fin ut til langt på natt.

Og ikke minst, håprodukter. Hvilken hårspray?

Litt mange spørsmål, men jeg håper virkelig på å få noen tips her :oops:

Vennlig hilsen Merete

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet
Hei damer!

Hjelp, jeg skal gifte meg! Ja, og da trenger jeg så sårt mange råd fra dere angående make up.

Det jeg tror jeg trenger er holdabar make-up. Har allerede bestemt meg for å gå for DiorShow mascara, men reste...

Hvilken foundation anbefales, en som holder seg fin lenge?

Jeg sverger til Clarins Hydrating Liquid. Holder bra på meg, er ikke heldekkende, men gir en fin finish, med litt pudder over.

Pudder?

Øyenskygge?

Leppestif, en som ikke synes så godt/naturlig farge og holder seg bra?

YSLs Rouge Pur i farge nr 66 passer til (nesten) alle, ser veldig naturlig ut og er en fantastisk god leppestift.

Rouge?

Bruker sminke til daglig, men er veldig usikker på hva jeg skal bruke akkurat den dagen, og se fin ut til langt på natt.

Og ikke minst, håprodukter. Hvilken hårspray?

Litt mange spørsmål, men jeg håper virkelig på å få noen tips her :oops:

Vennlig hilsen Merete

Gjest Anonymous
Skrevet

Takk for svar :wink:

Da skal jeg ta en tur innom parfymeriet i morgen og sjekke ut disse to produktene. Det er liksom mye lettere når jeg har noen anbefalinger å gå etter.

Noen flere anbefalinger? Bruker som sagt sminke, men det jeg bruker det går på en måte i "oppløsning" før arbeidsdagen er over.

Klem fra Merete

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...