Gå til innhold

Ringen kino

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal på kino i Oslo i helgen og har hørt mye om ringen kino. Er det noen som kan anbefale denne? Er det noe negativt med den? Er det her de har sånne dobbeltseter?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal på kino i Oslo i helgen og har hørt mye om ringen kino. Er det noen som kan anbefale denne? Er det noe negativt med den? Er det her de har sånne dobbeltseter?

Tror noen av salene har sofaer/dobbeltseter bakerst, men har aldri prøvd de. Ellers er det en sal med mer komfortable seter, men da har kinobilletten normalt kostet litt mer.

Ringen som kino syntes jeg er helt ypperlig generelt sett. Den er mye nyere enn de andre i Oslo, og jeg har en bedre lydopplevelse i Ringen salene enn de fleste andre, kanskje bortsett fra THX salen på Colosseum. Minuset er at man må ut av sentrum og opp på Løkka, og har man dårlig tid så tar det en smule lenger tid å dra dit.

Skrevet

Alle salene unttatt komfortsalen (sal 3) har flere toseters sofaer. Disse koster vel 10 kr ekstra pr billett, og man får ikke bestilt sofa med bare én billett.

Jeg liker Ringen kino veldig godt, det er sjelden det mest bråkete publikummet. Ungdomsgjengene holder seg for det meste i sentrumskinoene.

AnonymBruker
Skrevet

Ringen Kino kan varmt anbefales. De har 2-seters skinnsofaer ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...