sukkerpia Skrevet 8. mars 2012 #1 Skrevet 8. mars 2012 Hei. Reiser til Playa taurito (paradise lago taurito hotel) i November! Noen som har vært der? evt noen som har vært i puerto mogan, som ligger like ved? hørte rykter om at det gikk en glassbåt fra puerto mogan til purto rico? Noen som har vært med den? Er playa taurito veldig "øde" ? Håper de som har vært der kan dele informasjon med meg :-D Gleder meg veldig!!!
Brukernavn Skrevet 8. mars 2012 #2 Skrevet 8. mars 2012 Jeg har kjørt med den båten med glassgulv mellom Puerto de Mogan og Puerto Rico. Jeg syntes det var en fin tur Og jeg syntes Puerto de Mogan var et fantastisk sted!
caroprins Skrevet 9. mars 2012 #3 Skrevet 9. mars 2012 Playa Taurito er et lite og rolig sted i en bukt med noen fjellsider rundt. Hotellet er et splash hotel med badeland. Det er nærme puerto mogan og ikke langt fra puerto rico eller amadoresstranden. Det går ofte busser og det er billig og enkelt å busse rundt på grand canaria. Det er ikke så dyrt med taxi heller. Stranden på playa taurito er med mørk sand og noe steinete. Det er en ok strand i puerto mogan, puerto rico og den flotteste er amadoresstranden. Den glassbåten går mellom arginneguin og puerto mogan. Sikkert ok tur. Har vært for mye sjø når jeg har vært der til at jeg ville prøve. Tok heller bussen. Puerto Mogan er en liten idyllisk by med vakre blomster, broer og kanaler. På fredager er det et marked der. I Puerto Rico kan dere besøke shoppingsenteret. Nok av butikker og spisesteder. Amadoresstranden er deilig på solfyllte dager. I Arguinnegin er det stort marked på tirsdager. Ellers finnes det en dyrepark , vannland, westernby, kamelridning og mye annet å ta seg til på grand canaria. Om dere reiser med charter så arrangerer de utflukter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå