slask Skrevet 8. mars 2012 #1 Del Skrevet 8. mars 2012 La nettopp inn en annonse for "elektronikk" på Finn. Fikk så en sms i går og avtalte henting hos meg i morgen. Sjekker mailen og der ligger det en mail fra Finn Betalingsgaranti for denne gjenstanden, men med overpris på både vare og frakt. Tror ikke det er noen sammenheng mellom sms-personen og mailen, men vet aldri. Andre som har fått Payex-forespørsel med overpris? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slask Skrevet 9. mars 2012 Forfatter #2 Del Skrevet 9. mars 2012 Nå er greiene solgt og alt i orden. Men er det ingen andre som har fått mail fra Payex/Finn betalingsgaranti med melding om avtalt beløp - som ikke er avtalt likevel? Søkte litt rundt og fant en diskusjonstråd hvor en person hadde skrevet noe om dette. Ingen? Hva skulle hensikten være? Å peile inn folk som gladelig gir vekk litt for mye info? Ikke får de kontonummer (det blir vel liggende hos Finn), men de får vel navn og adresse samt telefonnummer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2013 #3 Del Skrevet 13. mai 2013 Vet ikke, men jeg skal ikke bruke payex noensinne igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2013 #4 Del Skrevet 13. mai 2013 Mener Paxex er i bruk på enkelte nettbutikker, husker ihvertfall at jeg har brukt det, så jeg tviler på at Payex i seg selv er noe muffens. Men jeg har ikke vært borti Payex via finn (lenge siden jeg handlet der nå, mulig dette er noe nytt). Anonym poster: 79c071adda095b7017576c330922ff01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RockPaperScissor Skrevet 14. mai 2013 #5 Del Skrevet 14. mai 2013 Har nettopp kjøpt noe via finn og brukte da denne "kjøp sikkert"-funksjonen til finn. De brukte da payex, og ikke noe muffens med det. Det er jo kjøper som trykker og legger inn sum som selger da får en mail om (som du gjorde). Men det bør jo avtales på forhånd likevel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå