Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har lenge bruk exuviance, og veldig fornøyd, men er litt åpen for alternativer - ikke minst med tanke på pris - så da lurer jeg på Dr. Hauschka serien. jeg har normal hud, en kvise i ny og ne, eller lite plaget med noe som helst, veldig lite rynker, i slutten av 30 årene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har den siste tiden testet litt fra dette merket her ;) Stort sett har jeg blitt veldig overrasket over kvaliteten på dette merket. Har for det meste testet sminken dere. Jeg har også vært borti fuktighetskremen deres for sensitiv hud, og jeg er kjempe fornøyd med den.

Jeg kan ikke si så veldig mye om hudpleien deres, da jeg ikke har testet så veldig mye, men jeg er fornøyd med det jeg har testet hittil. Synes også merket har veldig gode kroppsprodukter :)

Skrevet

Jeg har rensekremen, den er sikkert mild men det er ikke god på å fjerne foundation/pudder. Må brukes to ganger etter hverandre og enda er det foundationrester igjen.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes rensemelka er god, den fjerner også sminke (men ikke vannfast, antagelig). Ellers funka produktene deres bra en stund - jeg fikk mye komplimenter for huden min en periode jeg brukte fuktighetskremer osv fra dem, men over tid ble huden liksom inntørket/rynkete. Noe den ikke er om jeg lar være å bruke noe som helst, eller bruker andre produkter i helt moderat pris- og kvalitetsklasse.

Skrevet

Jeg synes rensemelka er god, den fjerner også sminke (men ikke vannfast, antagelig). Ellers funka produktene deres bra en stund - jeg fikk mye komplimenter for huden min en periode jeg brukte fuktighetskremer osv fra dem, men over tid ble huden liksom inntørket/rynkete. Noe den ikke er om jeg lar være å bruke noe som helst, eller bruker andre produkter i helt moderat pris- og kvalitetsklasse.

Jeg har ca samme erfaring. Var kjempefornøyd i starten, men etter en stund tørka den ut huden min helt. Det er mye alkohol i spesielt ansiktsvannet, og mtp at man ikke skal bruke krem om natta ble det alt for lite fuktighet til meg. Trodde hele ansiktet mitt skulle flasse av.

Skrevet

Jeg har ca samme erfaring. Var kjempefornøyd i starten, men etter en stund tørka den ut huden min helt. Det er mye alkohol i spesielt ansiktsvannet, og mtp at man ikke skal bruke krem om natta ble det alt for lite fuktighet til meg. Trodde hele ansiktet mitt skulle flasse av.

Ikke bruke krem om natta? Er det noe typisk for merket?

Skrevet

Ikke bruke krem om natta? Er det noe typisk for merket?

Det jeg ble fortalt i hvert fall, at huden skal regulere seg selv eller noe sånn. Det sagt, så går det sikkert fint an å bruke produkter derfra uten å følge dette helt slavisk. Og for mange fungerer det jo utmerket, bare vær obs på at alkoholen kan tørke ut huden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...