Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal ta flytoget fra Asker senere i dag, og lurer bare på om det er betalingsterminaler der man kun trekker gjennom kortet slik som på Gardermoen? (altså ikke kjøper billett) Har utrolig dårlig tid pga korresponderende tog, så egentlig er jeg redd for ikke å rekke billettkjøp, håper derfor det holder å dra kortet.

AnonymBruker
Skrevet

Du kunne kjøpt billett på forhånd da siden du visste du hadde dårlig tid.

AnonymBruker
Skrevet

Den tonen kan du bare legge av deg, jeg må dra hjem tidligere enn planlagt pga dødsfall. Normalt ville jeg hatt tre kvarter på togstasjonen i forbindelse med byttet.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Den tonen kan du bare legge av deg, jeg må dra hjem tidligere enn planlagt pga dødsfall. Normalt ville jeg hatt tre kvarter på togstasjonen i forbindelse med byttet.

AnonymBruker
Skrevet

Du drar enkelt kortet i kortleser på Asker Stasjon, og så samme kort i portene på OSL. Du vil da belastes for den strekningen.

Gjest Herr Drue
Skrevet

Faktisk trenger du ikke engang å dra kortet i Asker. Du drar kortet bare på Gardermoen, og blir belasta for max-pris, noe du uansett vil bli, i og med at Asker er endestasjonen. Jeg røyk på dette en gang jeg reiste fra Lillestrøm.

AnonymBruker
Skrevet

Faktisk trenger du ikke engang å dra kortet i Asker. Du drar kortet bare på Gardermoen, og blir belasta for max-pris, noe du uansett vil bli, i og med at Asker er endestasjonen. Jeg røyk på dette en gang jeg reiste fra Lillestrøm.

Flytoget går helt til Drammen. Men stemmer at du blir belastet for lengste strekning, når du bare drar kortet på OSL. Men det skal være lett tilgjengelige automater på alle stasjoner.

Gjest Herr Drue
Skrevet

Skjønner. Ja, da bør man dra kortet fra Asker :)

AnonymBruker
Skrevet

Feil!

Da blir hun belastet 50 kroner for mye, for hele strekningen Drammen-OSL.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...