Charlie Skrevet 8. mars 2012 #1 Skrevet 8. mars 2012 hei:) jeg skal få en labradoodle valp i morgen. Vi skal hente den litt etter skolen. Men når man gleder seg så tar den så lang tid. noen forslag til hva jeg kan gjøre for å få tiden til å gå "fortere" ? takk;)
Gjest Swipper Skrevet 8. mars 2012 #2 Skrevet 8. mars 2012 Åå, så koselig! Jeg har også lyst på. Hva du kan gjøre for å få tiden til å gå fortere? Jeg sliter med det samme selv når jeg gleder meg, men bare lag masse planer så du har mye å gjøre på og kanskje får tankene på noe annet?
Gjest Eline4 Skrevet 8. mars 2012 #3 Skrevet 8. mars 2012 (endret) Labradoodle ja! Valp er bestandig gøy! :D Når jeg gleder meg til ting, så bruker jeg å lese. Da dytter jeg tankene av det jeg gleder meg til bort, også fokuserer jeg på noe annet. Et annet alternativ er jo også å trene! Det hjelper veldig. Når jeg skal få nye dyr i hus, så bruker jeg bestandig å stresse med å ordne klart i flere uker på forhånd. Og dagen før bruker jeg å se at jeg har alt, og gjerne sitte å se på ting til dyret på nett! Uansett, lykke til med å få valp imorgen! :D EDIT: Stresset når jeg skrev, så måtte redigere litt! Endret 8. mars 2012 av Eline4
Sukkerklumpen! Skrevet 8. mars 2012 #4 Skrevet 8. mars 2012 Jeg også har lyst på hund! Bare gled deg over at hunden kommer, tror tiden kommer til og gå fort uansett! (:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå