LilleLola Skrevet 8. mars 2012 #1 Skrevet 8. mars 2012 Skulle fått mensen idag, den kom aldri.. Men har sittet og smågulpet, og vært litt kvalm i et par timer fra kl 18-19 i kveld til ca kl. 22. Det skjedde igår, og forigårs også. Har gått uten prevensjon siden begynnelsen av desember, har hatt mensen 2 ganger etter det. Men hvis jeg er gravid nå, er det 2 uker etter eggløsning, så da er jeg vel maks 2 uker på vei. Er det litt for tidlig til å få symptomer? I tillegg til kvalmen på kveldene har jeg hatt murringer i magen, noen stikk i underlivet(har aldri hatt mensensmerter, men det kunne kanskje føles som det, bare at jeg ikke hadde mensen), litt ømme bryster, spesielt på morgenen når jeg våkner, og fått litt kviser. Er så typisk at jeg tror det er noe på gang, men så kommer mensen imorgen likevel jeg har en test liggende i skapet, så får vente noen dager, og hvis tante rød ikke kommer, får jeg bruke den
mille86 Skrevet 8. mars 2012 #2 Skrevet 8. mars 2012 har du tatt noe test?? jeg testet positivt på tirsdag og har symptomer som deg, mens smerter stikninger og ømme pupper :gjeiper: Så det kan absolutt være noe. er jo bare å teste det
LilleLola Skrevet 8. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 8. mars 2012 Nei, føler det er litt tidlig enda, var igår jeg skulle hatt mensen. Så vil vente noen dager til for å være sikker på at den er sen hvor langt er du på vei? Drømte forresten vi hadde fått baby inatt, en kjempesøt blond liten gutt <3
LilleLola Skrevet 8. mars 2012 Forfatter #4 Skrevet 8. mars 2012 Mensen kom ikke idag heller, men tror jeg gir det til over helgen før jeg tester, den var sen forrige gang også. Selv om jeg har mine mistanker.. Kvalmen begynte igjen for litt siden, halv 8 var det vel første gulpet kom. Det er 4 dagen på rad nå, til samme tiden på kvelden (rundt kl 18-19)
rødrose Skrevet 8. mars 2012 #5 Skrevet 8. mars 2012 Spennende Krysser fingrene for at du har en liten spire i magen. Går selv og håper på at det har klaffet for meg denne mnd. Har alle mulige symptomer, men kan godt gjøres å bli litt for fanatisk og fremkalle symptomer som egentlig ikke er der, bare fordi jeg ønsker det så sterkt Ta en test i morgen da er du gravid og er ett par dager forsinket, så skal det vel slå ut nå.. Underlig med kvalmen og alt i tillegg til dager over IKM
LilleLola Skrevet 8. mars 2012 Forfatter #6 Skrevet 8. mars 2012 Får se om jeg får tatt en test når jeg står opp imorgen, hver gang jeg har testet tidligere kom mensen samme dagen jeg testet:( så enten blir den positiv, eller så kommer tanta^^ men er jo den her kvalmen, eller gulpingen som er litt spennende hihi, samboeren fyller 30 år om en måned imorgen, hadde vært en fin før-presang med positiv test da:)
SmallTalk Skrevet 8. mars 2012 #7 Skrevet 8. mars 2012 Bare for å oppklare litt her: - Du kan teste allerede den dagen du forventer mens. Det er ikke for tidlig. Noen tester er såpass sensitive at de gir et positivt svar allerede et par dager før forventet mens. - Dersom du hadde mensen for 4 uker siden, så vil du bli regnet som 4 uker på vei inntil det motsatte er bevist. Man regner antall uker fra første dagen i siste mens, og man regner aldri fra eggløsningsdag. Du kan med andre ord ta en test i morgen.
rødrose Skrevet 8. mars 2012 #8 Skrevet 8. mars 2012 Hvor tid står du opp? Jeg er sååå nysgjerrig oppdater så fort du vett *ler* absolutt, en veldig fin før-presang
LilleLola Skrevet 8. mars 2012 Forfatter #9 Skrevet 8. mars 2012 Jeg skal jobbe natt imorgen, så står nok opp litt sent, 12 tiden kanskje. Jeg er nysgjerrig jeg også! Og litt håpefull :D
LilleLola Skrevet 9. mars 2012 Forfatter #10 Skrevet 9. mars 2012 Sto opp for å gå på do, så tok testen tidlig.. var negativ denne gangen også så da kommer vel tanta iløpet av helga vil jeg tro. Litt kjedelig, trodde den satt denne gangen, men er vel bare meg som er på symptomjakt:(
rødrose Skrevet 9. mars 2012 #11 Skrevet 9. mars 2012 Aaaw.. Bedre lykke neste gang. Vi er nokk i samme bås. Føler alle mine symptomer har forsvunnet nå, og at kroppen forbereder seg til tante rød.. skal ikke være lett nei..
LilleLola Skrevet 13. mars 2012 Forfatter #12 Skrevet 13. mars 2012 Nå er jeg lei av å vente på mensen ..! Er på dag 32 i syklusen nå, forrige måned var jeg ferdig med mensen på dag 31 men det er bare 3 gang jeg skal få den etter prevensjonsslutt, så den er vel kanskje ikke helt stabil enda... Kjedelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå