Gjest uAnonymBruker Skrevet 7. mars 2012 #1 Skrevet 7. mars 2012 Begynner å bli lei parfymene mine og tenkte jeg skulle slå til med en ny en til sommeren. Har en tendens til å gravitere mot ganske tunge eksotiske lukter, men etter jeg sluttet å røyke så er det som om de blir for sterke for meg. (hurra for gjenvunnet luktesans ) Så er det noen av dere som har tips til en frisk, sporty og god sommerparfyme?
Gjest navnelapp Skrevet 7. mars 2012 #2 Skrevet 7. mars 2012 Magnolia nobile frå Acqua di Parma, Floral av Paul Smith, Once upon a time av Kenzo (limited edition, veit ikkje om den er i handelen lenger), Florale av Eau d'Issey og Sublime Balkiss frå The Different Company.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2012 #3 Skrevet 8. mars 2012 Jeg liker veldig godt Rain fra Marc Jacobs (finnes bare i stor flaske). Den lukter litt annerledes, av typen som man enten elsker eller hater. Lukter rent, veldig friskt, ikke særlig søtt, men litt "krisp" på en måte, nesten som et streif at maskulin duft. Jeg elsker den, men kanskje for spesielt interesserte Av mer "normale" synes jeg Bright crystal fra Versace er søt, frisk og god (selv om alle har den), eller noen av Issey Miyake sine parfymer.
Vulpes Skrevet 8. mars 2012 #4 Skrevet 8. mars 2012 Jeg er ikke så bevandret i parfymeverden, men Green Tea fra Elizabeth Aarden er veldig frisk og god
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2012 #5 Skrevet 8. mars 2012 Kate Moss - Vintaqe Jean Paul - classique - den rosalige med brun "netting" over.. bra forklart
She_Leiva Skrevet 8. mars 2012 #6 Skrevet 8. mars 2012 Burberry sport Woman er min desiderte favoritt.
Gjest navnelapp Skrevet 8. mars 2012 #7 Skrevet 8. mars 2012 Kate Moss - Vintaqe Jean Paul - classique - den rosalige med brun "netting" over.. bra forklart Gode dufter, men ikkje akkurat friske?
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2012 #9 Skrevet 8. mars 2012 versace bright crystal versace bright crystal versace bright crystal... f f som de medisinene fucker opp væskebalansen.....
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2012 #10 Skrevet 8. mars 2012 Gode dufter, men ikkje akkurat friske? Tja, njaaa.. Jeg vil jo si den jean paul sin er det?
Zahra Skrevet 8. mars 2012 #12 Skrevet 8. mars 2012 Verdens beste parfyme er uten tvil L'imperatrice fra Dolce & Gabbana!! Sinnsykt god og frisk, får ofte spørsmål om hvilken parfyme jeg har på meg
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2012 #13 Skrevet 8. mars 2012 Jeg digger for tiden Diesel- Fueled for life og Paco Rabanne 1 Million Lady.
karella Skrevet 8. mars 2012 #14 Skrevet 8. mars 2012 Burberry brit sheer Escada especially Versace bright crystal yellow Miss Dior Cherie (den grønne) Armani aqua di gioia
mEditari Skrevet 8. mars 2012 #15 Skrevet 8. mars 2012 (endret) DKNY - Be Delicious. NAM! Frisk sommerduft Endret 8. mars 2012 av mEditari
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå