majan Skrevet 12. januar 2004 #1 Skrevet 12. januar 2004 heisann åh jeg misunner dere som skal gifte dere, det er noe helt soesielt det. Jeg prøver og legge fram hint sånn innimellom til samboeren min, men jeg har ikke sett noe til frieri enda. Jeg har alltid sagt at han må fri først og jeg skal gifte meg før jeg er 30 ellers får det være . Jeg er nå 26 år så det er jo noen år igjen da. Vi har to barn og jeg ønsker med en til men ikke før jeg er gift har jeg sagt........... så jeg venter i spenning..... har vært inne på tanken og fri selv, men jeg er nok litt av den gamledagse jeg som ønsker at drømmegutten skal ned på kne i romantiske omgivelser..
Gjest Fighter Skrevet 12. januar 2004 #2 Skrevet 12. januar 2004 Du kan fri selv. Manmge måter å gjøre det romantisk på vil jeg tro.
Cajsa Skrevet 12. januar 2004 #3 Skrevet 12. januar 2004 Er det ikke på skuddårsdagen jenter tradisjonelt kan fri? Da har du litt over én mnd på deg! Synes du må lage litt action selv! Lykke til!
Gjest Tex Skrevet 12. januar 2004 #4 Skrevet 12. januar 2004 Skjønner deg godt jeg majan, jeg hadde aldri fridd.... Er noe med at enkelte ting er forbeholdt det enkelte kjønn... Som fex å stå og tisse, fixe biler, bære ved, og -ja, fri å sånn.... Helt klart mannfolksysler....
jea Skrevet 12. januar 2004 #5 Skrevet 12. januar 2004 Ja skjønner det godt jeg og..Jeg ville aldri ha fridd til min kjære..El mannens jobb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå