AnonymBruker Skrevet 7. mars 2012 #1 Skrevet 7. mars 2012 Har funnet et annet lokale som tiltaler veldig... men i motsetning til det vi har bestemt oss for så har de her servering av både maten og alkoholen. Lurer derfor på om noen har lyst å fortelle hvor mye alkohol og drikke(inkl mineralvann) kom på i deres bryllup? Totalt altså; mat og evt bar hvis dere hadde fri bar da. Skriv gjerne antall gjester også så jeg kan regne litt på dette pr pers. Takk, takk :-)
Anglofil Skrevet 7. mars 2012 #2 Skrevet 7. mars 2012 58169 kr for leie av lokaler, velkomstdrinker, frukt, fireretters middag inkludert alkohol til middag, fri bar, leie av telt (hadde utevielse). I prisen var også catering inkludert, dvs kokker fra Sult lagde maten vår og så stilte de opp med eget serveringspersonale. Utover dette var også dekking av border, oppsett av benker til vielse osv også inkludert. Vi måtte kjøpe alt gjennom lokalene vi leide, men synes prisen ikke var så forferdelig alt i alt. Vi var 38 personer til sammen. Nå har jeg ikke papirene mine foran meg, men mener den frie baren kom på rundt 10.000 kr. Da kunne gjestene drikke hva de ville, alt fra drinker til dyr whiskey. Mvh Yvonne
Evie Skrevet 8. mars 2012 #4 Skrevet 8. mars 2012 I bryllupet til et vennepar kom regningen på 10.000 for drikke til maten for 65 stk, ti av disse drakk ikke alkohol.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå