Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har ekstremt høye hofter.

Ser helt grusomt ut, og det ødelegger mye av seltilliten min. :(

Er det noen form for trening eller noe som kan jevne hoftene mere ut?

Har tegnet et bilde i paint for å vise..

post-34832-0-09222100-1331159283_thumb.p

Hoftene på høyre siden ser definitivt mye bedre ut. Jeg hadde blitt super glad om noen hadde kommet med noen tips til meg. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel kanskje ikkje det at hoftene dine er så høge, men heller at låra dine eg det breiaste punktet på deg? Det er i så fall heilt vanleg, og ikkje så veldig mykje og gjera med, trur eg. Ein kan jo diverre ikkje punktslanke seg, og fett som sit på underkroppen er vel det vanskelegaste å få bort. Trøyst deg med at du har ein sunn kroppsform :)

Sjølve hoftene dine er jo bein, og kan ikkje endras på same kva du gjer.

Finnest sikkert noko trening som kan hjelpe litt på formen på låra(men der er ikkje eg den rette å spørre), men du kan ikkje endre på kroppen din med trening.

AnonymBruker
Skrevet

ser ut som det er midjen din som er litt stor heller? kanskje slanke deg litt

• Liker 1
Skrevet

ser ut som det er midjen din som er litt stor heller? kanskje slanke deg litt

Det er ein teikning i paint, ikkje eit bilete av TS, skjønner du.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Det er ein teikning i paint, ikkje eit bilete av TS, skjønner du.

en tegning som skal forestille TS sin kropp ja?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

På bildet så ser det ut som om TS har "muffins midje". Altså at det er fett rett over hoftene. Om man da har slanke hofter så vil det se sånn ut.

• Liker 1
Skrevet

På bildet så ser det ut som om TS har "muffins midje". Altså at det er fett rett over hoftene. Om man da har slanke hofter så vil det se sånn ut.

Det er også mange relativt unge jenter som får et ekstra fettlag akkurat der det er tegnet inn, fordi de går med for korte overdeler om vinteren, slik at kroppen skjermer seg for kulda ved å legge på seg litt ekstra der.

Spørs litt hvor gammel du er, TS og hvorvidt du har fått barn eller ikke. Lovehandles får vi omtrent alle mann (kvinn) mine kom i en alder av 28, og ikke pga overvekt ;)

AnonymBruker
Skrevet

Min lenke

Høye hoftebein er ikke nødvendigvis synonymt med "muffintop" eller mage- /sidefett.

Skrevet

Min lenke

Høye hoftebein er ikke nødvendigvis synonymt med "muffintop" eller mage- /sidefett.

Akkurat den skulle jeg til å linke til! Her får man dessuten tips til hvordan kle seg: http://manet.blogg.no/1265370398_05feb2010.html. Tror nemlig ikke det er så mye å gjøre med, desverre.. Har selv høye hofter og hater det virkelig.

Skrevet

Ah, sånne høye hofter kan man ikke gjøre så mye med, der er det beinbygningen som avgjør.

Gjest Gjest_Kalia
Skrevet

Hvis trådstarter er ganske og ung og tynn, så kan det jo også være at fettet ikke har lagt seg ordentlig rundt hoftene? Jeg er selv ganske tynn og har en liten antydning til det jeg tror TS prøver å tegne :)

Skrevet

Sånn har jeg også! :hjertesmil: Jeg har ikke spesielt mye fett heller, så det er ikke det som er problemet :-) Jeg begynte å trene ordentlig i januar i år, og jeg har merket en stor forskjell på kroppsfasongen etter det :trene:

Det har krympet litt rundt rumpa, men samtidig har det kommet mer muskler i nedre mageregionen (der det går innover under hoftene på en måte? :klo: )så det jevner seg mer og mer ut :)

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Virker som flere her ikke forstår greia, nei.

Jeg har også hoftebeina svært høyt oppe, og navlen er også høyt oppe. Jeg har lange bein som er tynne og skranglete og har lite fett på kroppen generelt, men jeg er i god form og er ikke kvapsetynn. Jeg har altså en muffintop bestående av knokler. Hadde vært litt lettere å leve med hadde det ikke vært for uvitende sjeler som dere i denne tråden som tror det er grunnet magefett eller store lår!

Jeg pleier absolutt å kle meg etter kroppsfasongen. Selv om folk tror jeg kan gå med ALT fordi jeg er tynn, så kan jeg for eksempel ikke gå med kroppsnære kjoler fordi det ser ut som jeg har tidenes sideflesk, særlig fordi jeg er så tynn over og under hoftebeina. Bukser med lavt liv er uaktuelt. Er heldigvis så vant til dette nå at jeg har en gedigen garderobe med hoftebeinskjulende klær.

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er forresten nærmere 30 enn 20.

AnonymBruker
Skrevet

Hadde samme problemet. Jogging jevnet ut for meg.

Skrevet

Min lenke

Var slik form eg og tenkte på...

Skrevet (endret)

Akkurat den skulle jeg til å linke til! Her får man dessuten tips til hvordan kle seg: http://manet.blogg.no/1265370398_05feb2010.html. Tror nemlig ikke det er så mye å gjøre med, desverre.. Har selv høye hofter og hater det virkelig.

Hmm... Eg trudde eigentleg eg hadde litt slik fasong som bilete til venstre på den linken. Men klestipsa som du linkar til, vert heilt feil for meg i alle fall. Føler eg kler alle "nei-kleda" veldig godt (og andre har kommentert det). Eg meiner - når ein har smal midje, skal ein då la ver å markere dette??? Og heller skjule det med slike "ver så god å sjå tjukk ut"-empireliv? Nei, dei klestipsa var i så fall elendige... Så er framleis ganske uvitande om kroppsfasongen min ;)

Endret av imli
  • 13 år senere...
Skrevet

Hofter og va-va-voom e alltid nydelig! Kjør på med å fremheve midjen din. Vil gjette på du er timeglass eller pæreform? Dette finner du fort ut av hvis du måler deg med målebånd. Timeglass er ca lik på hofter og skuldre, mens pære er mer enn 2-3cm forskjell. Anbefaler deg å trene generell kjernemuskulatur og glutes (rumpe). Innenfor glutes har du 3 ulike muskelgrupper, så google litt så finner du mye. Jeg liker øvelsene brannhydrant, bulgarsk utfall og hipthrust (hoftehev) best for dette området. Tren rolig, kontrollert og kjenn at du har god kontakt gjennom hele øvelsen :) Som timeglass/pære kan du bruke nesten hva som helst av klær, men jo mer du viser midjen (og kanskje har et flowy parti og et tettsittende parti) er det ofte mest flatterende. Helt tettsittende antrekk/kjoler er også veldig flatterende, men det er ikke alle som er like komfortable med det. Jeg liker best stram topp, litt mageglipe og litt baggy bukse eller løs/flowy topp og en liten/tettsittende underdel. Skjørt funker bedre enn shorts for meg her. Lykke til! Du er fin uansett ❤️

Skrevet
Hiawatha92 skrev (5 minutter siden):

Hofter og va-va-voom e alltid nydelig! Kjør på med å fremheve midjen din. Vil gjette på du er timeglass eller pæreform? Dette finner du fort ut av hvis du måler deg med målebånd. Timeglass er ca lik på hofter og skuldre, mens pære er mer enn 2-3cm forskjell. Anbefaler deg å trene generell kjernemuskulatur og glutes (rumpe). Innenfor glutes har du 3 ulike muskelgrupper, så google litt så finner du mye. Jeg liker øvelsene brannhydrant, bulgarsk utfall og hipthrust (hoftehev) best for dette området. Tren rolig, kontrollert og kjenn at du har god kontakt gjennom hele øvelsen :) Som timeglass/pære kan du bruke nesten hva som helst av klær, men jo mer du viser midjen (og kanskje har et flowy parti og et tettsittende parti) er det ofte mest flatterende. Helt tettsittende antrekk/kjoler er også veldig flatterende, men det er ikke alle som er like komfortable med det. Jeg liker best stram topp, litt mageglipe og litt baggy bukse eller løs/flowy topp og en liten/tettsittende underdel. Skjørt funker bedre enn shorts for meg her. Lykke til! Du er fin uansett ❤️

Vi får håpe ts har forsonet seg med sine hofter inløpet av de 13 årene som er gått siden hun opprettet tråden....

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...