AnonymBruker Skrevet 7. mars 2012 #3 Skrevet 7. mars 2012 http://www.norges-bank.no/valutakurser/USD 5,6768
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2012 #4 Skrevet 7. mars 2012 Så det lønner seg å kjøpe dollar nå og selge senere? Kommer den til å gå opp igjen snart? Eller tror dere den vil holde seg lav en tid fremover?
Zzyzx Skrevet 7. mars 2012 #5 Skrevet 7. mars 2012 Det er ikke meningen å være frekk med dette innlegget. Men. Hvis du må spørre på et generelt diskusjonsforum for kvinner om 1. hvor mye dollaren koster og 2. om det lønner seg å investere i den, så tror jeg du tjener aller mest på å ikke spekulere i valuta i det hele tatt. Om du vil ha min mening om en slik investering så sier jeg at du heller kan sette pengene dine på høyrentekonto, det vil sannsynligvis gi deg bedre avkastning. 5
Østlandet Skrevet 8. mars 2012 #6 Skrevet 8. mars 2012 Det er ikke meningen å være frekk med dette innlegget. Men. Hvis du må spørre på et generelt diskusjonsforum for kvinner om 1. hvor mye dollaren koster og 2. om det lønner seg å investere i den, så tror jeg du tjener aller mest på å ikke spekulere i valuta i det hele tatt. Om du vil ha min mening om en slik investering så sier jeg at du heller kan sette pengene dine på høyrentekonto, det vil sannsynligvis gi deg bedre avkastning. Jeg er vel enig i dette. Det skal jo ikke mer enn høyst 2 tastetrykk for å finne ut dette i all verdens økonomiske tidskrifter. og nettsider ellers. Og angående kursbevegelser. Hvem vet hvor haren hopper. Kjøpe nå, eller om 2 måneder til f eks en ferietur er bare tull. dessuten bruker man jo lite kontanter. Kjøpe for spekulasjon, er for de (aller) fleste det glade vanvidd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå