Gå til innhold

Kan han ha brukt anabole steroider? Hjelp..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke så mye peiling, så jeg trenger litt hjelp..... Jeg roter litt med en fyr, som har et ubestemmelig lynne, for å si det sånn. Han trener ganske mye, og har en stram og trent kropp. Ikke veldig overdrevet, men godt trent type. Han kan bli så forbanna på meg.. Når vi snakker sammen av og til så virker det som at han nesten legger opp til diskusjon, han ernedlatende mot meg, ler av meg, spotter meg litt, og hvis han finner grunn til det, klikker han i vinkel og virkelig raser løs med kjeften. Ofte har jeg begynt å gåte også. Nå har jeg egentlig bestemt meg for å gi faen i hele fyren fordi han oppfører seg som drit ene dagen, og god som gull andre dagen. All denne oppførselen har forandret seg sånn den siste måneden, han begynte å klikke over natta omtrent. Vi har nesten ikke noe spesielt sexliv, for enten så får han den ikke skikkelig opp, eller så slokner den underveis. Ofte..

Noen som vet litt om anabole steroider, som kan kjenne igjen det jeg skriver?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

steroider eller ikke, høres ikke ut som det er noen type å satse på....

• Liker 6
Skrevet

Nå har jeg heller ingen særlig peiling på anabole steroider, men droppet han ville jeg gjort uansett! Utrolig slitsomt med en så ustabil type..

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som han går på steroider jo. Gutter som bruker steroider utvikler etter hvert mansen, hvor de av og til svinger og blir ustabile i humøret sitt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, han er utrolig ustabil, vet liksom aldri når det er OK å være meg selv og når jeg bare må passe godt på. Jeg er ikke slem eller noe, men la meg gi dere et eksempel:

En dag mistet han noe i gulvet så det knuste:

han: herregud for ei kløne jeg er, se på dette her ass

jeg ler flørtende: jaaa, du er den lille idioten min du

han: kaller du meg idiot, hæ!?

og jada.....

AnonymBruker
Skrevet

Om han ikke hadde vært stor, hadde du tenkt steroider da?

Han høres jo ustabil ut, så om du ikke orker det så dropp han.

Gjest Bobler
Skrevet

Eksen var slik med temperamentet, og han gikk på anabole steroider.

Skumle saker. Foreslår at du dropper fyren uansett om han tar det eller ikke. Han virker ikke helt stabil. Og anabole steroider er et dop, og er ulovlig i Norge.

Gjest Gjest
Skrevet

Ingen her inne kan si noe om han bruker anabole steroider eller om han bare har et ustabilt temperament.

Gjest Bobler
Skrevet

Ingen her inne kan si noe om han bruker anabole steroider eller om han bare har et ustabilt temperament.

Med Anabole Steroider er jeg enig med deg, men syntes du dette høres ut som en person med stabil temperament? :klo:

Han kan bli så forbanna på meg.. Når vi snakker sammen av og til så virker det som at han nesten legger opp til diskusjon, han ernedlatende mot meg, ler av meg, spotter meg litt, og hvis han finner grunn til det, klikker han i vinkel og virkelig raser løs med kjeften.

Skrevet

Mann 30 med "fartstid" fra kroppsbygger/styrkeløftmiljø gjennom 10 år her, nå medisinstudent..

På generelt grunnlag vil jeg ikke si at "normal" bruk av AS, dvs den doseringsmengden de fleste følger (og er redd for å overskride) fører til noen personlighetsforandring. Det er litt misforstått det greiene der. Testosteronet får en i grunn bare til å føle seg bedre, mer selvtilitt og kanskje litt mer "cocky". Men at man går fra å være en hyggelig og rolig type til å bli et psykopatisk monster ved å bole er bare propaganda. Problemet er hvis vedkommende er uansvarlig, ukritisk og umoden og begynner å blande masse forskjellige preparater. Testosteron i seg selv er ikke farlig, tvert i mot, det har i større mengder enn normalt, som regel mest positive egenskaper. Slike miljøer, kroppsbygging og muskler tiltrekker seg ofte også en viss type folk, kanskje ikke de mest intelligente..?

Nedstemthet, agressjon og lav selvfølelse er imidlertid vanligere når folk har pause eller slutter å bruke steroider. Musklene vokser ikke i samme tempo som før, man får dårligere fremgang på trening, og for disse folkene betyr det ekstremt mye for selvfølelsen hvordan man presterer på trening. Man mister dessuten endel vann fra musklene, noe som gjør at man ser litt mindre oppblåst ut, som er negativt for den bolende.

Måten den fyren oppfører seg på høres ikke bra ut, men som sagt, steroider skaper ingen monstre. Han er nok ikke en søt og snill type selv uten eventuelt steroider. Tror ikke du får noe bedre råd enn det..

Lykke til

Gjest xfdfds
Skrevet

Eksen var slik med temperamentet, og han gikk på anabole steroider.

Skumle saker. Foreslår at du dropper fyren uansett om han tar det eller ikke. Han virker ikke helt stabil. Og anabole steroider er et dop, og er ulovlig i Norge.

Hehe. Her er kunnskapsnivået høyt ser jeg..

Eksen din hadde garantert ikke vært mors beste barn selv om han IKKE brukte AS.

Anabole steroider er ikke noe dop. Vet du hva steroider er? Steroider er et fettstoff som finnes helt naturlig i alle kroppens celler. Testosteron er et anabolt steroidhormon som vi produserer selv, i kroppen. Når man "boler" så tar man en sprøyte med ekstra testosteron. For de aller fleste har det kun positive effekter, så lenge man ikke overdriver. Det finnes imidlertid noen andre derivater som er fremstilt for å få ekstra stor effekt på muskelvekst, "russere", anadrol osv. Bruker man slike ting er man imidlertid et kjøtthue..

Steroider er ikke ulovlig å kjøpe eller bruke i Norge. Det er ulovlig å selge.

Skrevet

Anabole steroider er ikke noe dop. Vet du hva steroider er? Steroider er et fettstoff som finnes helt naturlig i alle kroppens celler. Testosteron er et anabolt steroidhormon som vi produserer selv, i kroppen. Når man "boler" så tar man en sprøyte med ekstra testosteron. For de aller fleste har det kun positive effekter, så lenge man ikke overdriver. Det finnes imidlertid noen andre derivater som er fremstilt for å få ekstra stor effekt på muskelvekst, "russere", anadrol osv. Bruker man slike ting er man imidlertid et kjøtthue..

Jeg lurer på en ting. Jeg har lest mye om at langtidsbruk av anabole steroider kan gi en hjerteproblemer i senere tid. Er dette bare tull? Eller er det bestemte produkter som er farlige?

AnonymBruker
Skrevet

Undersøkelser viser at AAS (anabole androgene steroider) kan endre nivåene av, og sensitiviteten for, en rekke signalstoffer og deres bindingssteder i hjernen, både på kort og lang sikt. I tenåra gjennomgår hjernen betydelige endringer som blant annet er styrt av kjønnshormoner, og det er påvist irreversible endringer i aggresjonsnivå hos unge dyr etter høye AAS-doser.

...

AAS-misbruk er i studier særlig knyttet til vold, våpenbruk og drap, samt kriminell atferd uten kriminell bakgrunn. Ofte avviker atferden fra deres vanlige væremåte. Noe «utenfor dem selv» synes altså å drive dem til å reagere med grov vold, ofte utløst av minimal provokasjon. Stureplan-saken (drap av fire personer på grunn av adgangsnekt til Sturecompagniet) og saken mot Mattias Flink (drap av syv kvinner på grunn av brudd med kjæresten) i Sverige, samt flere norske drapssaker, er illustrerende.

http://www.dagbladet.no/2011/08/02/kultur/debatt/kronikk/anabole_steroider/breivik/17524820/

Da har vi fått fakta på bordet.

• Liker 2
Gjest Bandit
Skrevet

Jeg hadde en kompis som begynte med steroider. Han nektet for det først, men innrømmet det senere. Han var verdens mest rolige og snille fyr før, men endte opp med å denge dama si. Så jeg tror fullt og holdent på at steroider kan være med på å sørge for en personlighetsforandring.

• Liker 3
Gjest Bobler
Skrevet

Joda, anabole steroider er et dop. Den står på dopinglisten, og det er et form for dop.

Hvordan kan du garantere for at eksen min ikke var mors beste barn før han begynte på AAS? Kjente du han?

Og hvorfor er ikke kunnskapsnivået mitt på topp? Kan du bedømme det ut i fra 4 setninger? Fordi jeg trodde at det var ulovlig å bruke det, og ikke bare å selge?

AnonymBruker
Skrevet

takk for mye info, du siste gjest.

Den gjesten kommer bare med pisspreik, så takk heller AB

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men bare fordi det er et hormon som er naturlig i kroppen, betyr det ikke at det er bra å ha for mye av det. Det er jo en grunn til at kroppen bare produserer en viss mengde.

Hormonforstyrrelser kan jo være farlig og er ofte en årsak til en rekke ubalanser og sykdommer.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg er rimelig sikker på at det er en korrelasjon mellom testosteronnivå og aggresjon, enten nivåene er naturlig høye eller forhøyet på grunn av bruk av AAS. Høres uansett ut som om det er en god idè å komme seg videre.

:)

Endret av -J-
Skrevet

Ingen kan svare deg 100% på det her, men utifra den beskrivelsen du gir her så er mye av dette fellesnevner hos gutter som bruker anabole steroider.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...