AnonymBruker Skrevet 7. mars 2012 #1 Skrevet 7. mars 2012 Har det siste året har flere ulike jobber som vikar i et vikarbyrå og lurer på hvordan jeg skal føre dette opp på cven. Skal jeg liste opp de ulike oppdragsgiverne og jobbene hver for seg, eller skal jeg kun sette opp at jeg i perioden "da til da" har jobbet for det bestemte vikarbyrået? Noen som har erfaring med dette?
Kanutte Skrevet 7. mars 2012 #2 Skrevet 7. mars 2012 Jeg ville skrevet vikarbyrået som arbeidsgiver og så oppdragene under arbeidsoppgaver. Hvis det har vært veldig lange oppdrag hadde jeg tatt med de mest sentrale og de med lengst varighet. Søker du for eksempel kontorjobb ville jeg tatt med alle kontorjobbene og andre jobber som kunne vist dine kvaliteter i forhold til en kontorjobb, men kanskje ikke tatt med jobben som søppelkjører. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå