meelissa Skrevet 7. mars 2012 #1 Skrevet 7. mars 2012 Heia! Noen som vet om det er mulig å komme ned i spagaten bare ved å tøye noen minutter per dag? Har ikke så elendig utgangspunkt, det er bare et ork å tøye... :gjeiper:
olgamatilde Skrevet 7. mars 2012 #2 Skrevet 7. mars 2012 Hva med å ta en stol i enden av hvert ben og bare prøve å slappe av? vips så er du nede i spagaten! (kanskje ikke det beste å gjøre med tanke på skader og sånn da..hehe) Vansklig å kun tøye to min om dagen, men er du ordentlig varm er det bare å skli ut og prøve å ikke spenne i mot
Gjest uAnonymBruker Skrevet 7. mars 2012 #3 Skrevet 7. mars 2012 kommer jo an på om du vil komme ned i spagaten relativt raskt eller om du vil bruke et par år på det.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2012 #4 Skrevet 7. mars 2012 Hva med å ta en stol i enden av hvert ben og bare prøve å slappe av? vips så er du nede i spagaten! (kanskje ikke det beste å gjøre med tanke på skader og sånn da..hehe) Vansklig å kun tøye to min om dagen, men er du ordentlig varm er det bare å skli ut og prøve å ikke spenne i mot Dette er noe av det mest idiotiske jeg ha lest. 3
olgamatilde Skrevet 7. mars 2012 #5 Skrevet 7. mars 2012 Dette er noe av det mest idiotiske jeg ha lest. Det var litt på tull da,man kommer ikke raskt ned i spagaten ved å tøye to min om dagen- da må man regne med å bruke lengre tid
Gjest Leopard Skrevet 7. mars 2012 #6 Skrevet 7. mars 2012 (endret) Om du vil se gode resultater i nærmeste fremtid, ville jeg satset på å tøyet lengre enn noen minutter om dagen. Selv så pleier jeg å se på tv mens jeg tøyer, da er det ikke like kjedelig Kan også være en idé å få hjelp av noen som kan gi deg litt motstand når du skal tøye. Endret 7. mars 2012 av Leopard
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2012 #7 Skrevet 7. mars 2012 Det var litt på tull da,man kommer ikke raskt ned i spagaten ved å tøye to min om dagen- da må man regne med å bruke lengre tid Det er bra! Beklager at jeg var litt treig og ikke tok ironien
MissDreams Skrevet 7. mars 2012 #8 Skrevet 7. mars 2012 Jeg danset i mange år uten å komme ned i spagaten. Før en forestilling så satt jeg å tøyet ut i en time ca fordi vi hadde en dans der man skulle komme seg så lang ned i spagaten som mulig, under forestillingen sklei jeg rett ned. Bare tøy masse så skal du nok komme deg ned i spagaten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå