Gå til innhold

Komme ned i spagaten ved kun et par min tøying om dagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heia! Noen som vet om det er mulig å komme ned i spagaten bare ved å tøye noen minutter per dag? Har ikke så elendig utgangspunkt, det er bare et ork å tøye... :gjeiper:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å ta en stol i enden av hvert ben og bare prøve å slappe av? vips så er du nede i spagaten! (kanskje ikke det beste å gjøre med tanke på skader og sånn da..hehe) Vansklig å kun tøye to min om dagen, men er du ordentlig varm er det bare å skli ut og prøve å ikke spenne i mot :)

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

kommer jo an på om du vil komme ned i spagaten relativt raskt eller om du vil bruke et par år på det.

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å ta en stol i enden av hvert ben og bare prøve å slappe av? vips så er du nede i spagaten! (kanskje ikke det beste å gjøre med tanke på skader og sånn da..hehe) Vansklig å kun tøye to min om dagen, men er du ordentlig varm er det bare å skli ut og prøve å ikke spenne i mot :)

Dette er noe av det mest idiotiske jeg ha lest.

• Liker 3
Skrevet

Dette er noe av det mest idiotiske jeg ha lest.

Det var litt på tull da,man kommer ikke raskt ned i spagaten ved å tøye to min om dagen- da må man regne med å bruke lengre tid :)

Gjest Leopard
Skrevet (endret)

Om du vil se gode resultater i nærmeste fremtid, ville jeg satset på å tøyet lengre enn noen minutter om dagen.

Selv så pleier jeg å se på tv mens jeg tøyer, da er det ikke like kjedelig :fnise: Kan også være en idé å få hjelp av noen som kan gi deg litt motstand når du skal tøye.

Endret av Leopard
AnonymBruker
Skrevet

Det var litt på tull da,man kommer ikke raskt ned i spagaten ved å tøye to min om dagen- da må man regne med å bruke lengre tid :)

Det er bra! :) Beklager at jeg var litt treig og ikke tok ironien ;)

Skrevet

Jeg danset i mange år uten å komme ned i spagaten. Før en forestilling så satt jeg å tøyet ut i en time ca fordi vi hadde en dans der man skulle komme seg så lang ned i spagaten som mulig, under forestillingen sklei jeg rett ned. Bare tøy masse så skal du nok komme deg ned i spagaten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...