Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 7. mars 2012 #1 Skrevet 7. mars 2012 Hei! Er det noen som vet om utsalgssteder i Bergen hvor de har Manic Panic hårfarger? Gjerne i nærheten av Arna, men hele Bergen er aktuelt.
Gjest Eld Skrevet 7. mars 2012 #2 Skrevet 7. mars 2012 Jeg bor ikke i Bergen, men har vært der noen ganger og da har jeg kjøpt Directions hårfarger her. Vet ikke om de har Manic Panic (Directions fargene varer lengre på mitt hår iallefall)
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 7. mars 2012 #3 Skrevet 7. mars 2012 Witchy Bitchy ja... husker jeg var der for femten år siden ellernoe Vet du om Directionsfargene kan brukes på ubleket hår?
Stueloff Skrevet 7. mars 2012 #4 Skrevet 7. mars 2012 Kjøpte Manic Panic fra dragenshule.no på mandagskvelden og i dag lå den i postkassa. Alltid kjøpt hårfarger derifra, og alltid vært fornøyd med shippingen. Er enig i at Directions holder bedre enn MP
Snøvott Skrevet 7. mars 2012 #5 Skrevet 7. mars 2012 Liten avsporing, men hvordan er manic panic i forhold til sfx med tanke på varighet?
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2012 #6 Skrevet 7. mars 2012 Jeg foretrekker directions, det er ikke alle som funker i ubleket hår. Men jeg farget mitt "kommuneblonde" hår med directions pastel pink og resultatet ble ca slik som TS sin avatar Prøvde også den rosafargen som var hakket lysere, men den syntes ikke i det hele tatt.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2012 #7 Skrevet 7. mars 2012 Hvilken farge ser du etter? Jeg har et par manic panic bokser liggende jeg ikke kommer til å bruke.
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 7. mars 2012 #8 Skrevet 7. mars 2012 (endret) Hvilken farge ser du etter? Jeg har et par manic panic bokser liggende jeg ikke kommer til å bruke. Rødt Har sett på Vampire Red, men er egentlig åpen for alt som ikke blir for oransje, og som funker på ubleket hår. Har ikke ork til å bleke etterveksten regelmessig, og jeg er velsignet med hurtigvoksende hår Nå bruker jeg en farge fra Wella for å opprette rødfargen, men den sliter jo mer på hår og hodebunn enn hva jeg tror Manic Panic og Directions o.l. gjør Endret 7. mars 2012 av ~Fantabulous_kitten~
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2012 #9 Skrevet 7. mars 2012 Rødt Har sett på Vampire Red, men er egentlig åpen for alt som ikke blir for oransje, og som funker på ubleket hår. Har ikke ork til å bleke etterveksten regelmessig, og jeg er velsignet med hurtigvoksende hår Nå bruker jeg en farge fra Wella for å opprette rødfargen, men den sliter jo mer på hår og hodebunn enn hva jeg tror Manic Panic og Directions o.l. gjør Kjedelig, det er nemlig oransje jeg har liggende! Har fargen tiger lilly og en litt mer oransje som jeg ikke husker hva heter. Hadde det vært det du så etter hadde jeg gladelig sendt dem til deg
Gjest Eld Skrevet 7. mars 2012 #10 Skrevet 7. mars 2012 Kjøpte Manic Panic fra dragenshule.no på mandagskvelden og i dag lå den i postkassa. Alltid kjøpt hårfarger derifra, og alltid vært fornøyd med shippingen. Er enig i at Directions holder bedre enn MP Jeg kjøper også fra Dragens Hule da det ikke er noen butikker som selger slike farger her hvor jeg bor (som jeg vet om iallefall). Etter at de endret på portoen ble det ganske dyrt å bestille få hårfarger, så nå kjøper jeg alltid mange hver gang. TS: sjekk ut de forskjellige rødfargene her. Du kan også søke på bilder etter merke og farge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå