Gå til innhold

graviditetssymptom

smil

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg tror kanskje (og håper veldig!) at jeg er gravid. Jeg må tisse veldig ofte, nesten en gang i timen (føles i hvert fall sånn). Er det et graviditetstegn? Mener jeg hadde det sånn forrige gang i hvert fall, men husker ikke at det var sånn så tidlig. I tillegg har jeg et ganske ustabilt humør for tida. Blir veldig fort lei meg. Men det kan jo ha sammenheng med at jeg går og venter i uvisshet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sorella (ikke pålogget)

Jeg vet at såre brystvorter og ømme bryster er et tegn for mange (det var det for meg forrige gang jeg var gravid). Det begynte med såre brystvorter og utviklet seg til ømme og voksende bryster. Men noen får ikke dette (tror jeg).

Det med vannlating er også sant men ikke et tegn jeg kan stole på for min egen del...hvis jeg kjenner etter så skal jeg tisse hele tiden (i håp om at jeg er gravid nå) og føler det er mer psykisk enn et tegn.

Noen får også murring nede i magen. Akkurat som om mensen skal komme.

Jeg har fått veldig såre brystvorter nå (håper veldig jeg er gravid) men testene jeg har tatt er negative. Jeg håper likevel og vil teste jevnlig fremover da mens har uteblitt pga av at jeg sluttet på pillen i beg. av desember.

Jeg krysser fingrene for deg. Si fra om du kjenner noe mer da.

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Og lykke til til deg også! Tror jeg skal kjøpe en pakke med to tester i morgen, og så teste på onsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...